Padirac skrev 2020-01-18 15:49:43 följande:
Så de på akuten och polisen kan alltså berätta att förr i tiden när Sverige hade 99% etniska svenskar så fanns inte de problem som fanns idag?
För det första så verkar du inte veta någonting om tiden då Sverige bestod av 99% etniska svenskar.
För det andra veta du inte när Sverige bestod av 99% svenskar
För det tredje vet du ingenting om hur vården såg ut i det där inbillade tidigareFör det fjärde så blandar du ihop dagens problem inom sjukvärden med det där inbillade tidigare stadiet som du inte vet någonting om.
För det femte så blandar du ihop argument och påståenden som i sig inte hör ihop.
Så kom fram med belägg för när dessa 99% du pratar om fanns och hur vården då fungerade.
Om du inte kan det så är det lämpligt att du läser länkat material från läkartidningen som förklarar varför strukturrationaliseringar och förändringar inom medicin och vård fungerar eller inte fungerar i olika lägen.
Frågan i ts är "känner du dig trygg i Sverige".
Vi som svarar nej på frågan känner oss alltså inte trygga och dina utlägg och predikningar förändrar ingenting.
Jag är rädd för invandrargängen, milsvitt mer än för svenskar i gäng.
Jag är rädd för många invandrarmäns kvinnosyn, inte i närheten om alls rädd för svenska mäns.
Sen kan du skriva milslånga brandtal och försvara dem, det gör min inte mindre rädd.
Jag skiter faktiskt i siffror och statistik, jag är rädd för det uppenbara.
Förresten, har du missat att BRÅ är opålitliga?