• Anonym (Fråga)

Tändande eller avtändande om mannen slickar upp sin egen sperma?

Hur känner du för om mannen går ned och slickar dig efter han kommit i dig eller att han slickar upp sin sperma om det kommer någonstans på din kropp.

Är det hett eller äckligt eller bryr du dig inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tändande eller avtändande om mannen slickar upp sin egen sperma?
  • CitronTulo

Aldrig varit med om! Men inget jag skulle tända på iaf..

Tycker dock att det är rätt osexigt med killar som tycker att deras egen sperma är äcklig, typ att de inte vill pussas efter man gett dem en avsugning! Helt okej med att komma in mun och har inget emot att jag sväljer.. men jäklar om man försöker pussas utan att ha skrubbat munnen med tvål efter liksom!

• Anonym (XXX)
    CitronTulo skrev 2020-01-11 20:30:56 följande:

Aldrig varit med om! Men inget jag skulle tända på iaf..

Tycker dock att det är rätt osexigt med killar som tycker att deras egen sperma är äcklig, typ att de inte vill pussas efter man gett dem en avsugning! Helt okej med att komma in mun och har inget emot att jag sväljer.. men jäklar om man försöker pussas utan att ha skrubbat munnen med tvål efter liksom!

Alla gillar olika, kul att du tar satserna i munnen.
  • Anonym (ug-tjej)

Extremt avtändande, särskilt som jag attraheras av maskulina, rakt igenom dominanta män som inte ägnar sig åt dylikt.

• Anonym (...)

Jag hade aldrig någonsin kysst honom igen! Fyfan så äckligt.. Tror vi tillochmed hade gått skilda vägar, för jag hade inte tänt på honom efter det.. Vi har helt andra sexuella preferenser..

• Anonym (Tjejen)

Men oj jag visste inte att det var så ovanligt att gilla detta :O Tur att min pojkvän inte hade så mkt emot det :P

• Anonym (switch)

Mest neutralt, går han igång på att slicka upp sperma så sure, varför inte.

Om jag däremot får tvinga honom att göra det blir det tändande.

• Anonym (J)

Jätteäckligt och avtändande för mig personligen.

• Anonym (eltandborste)

Avtändande och äckligt.

• Anonym (Fru)

Klart upphetsande och härligt! Och han har gjort det efter att jag haft annan man med!

• Anonym (Kvinna)

Jag tänder på det.

Kommer han i mig så blir jag störtkåt om han slickar mig efteråt.

Hade inte varit tändande om han slickade av det på min mage/bröst/rumpa men om han slickade mig ren.

Jag suger gärna honom ren efter att han varit i mig också.

• Macke91

Oj trodde verkligen att fler kvinnor skulle gilla detta.

Jag har aldrig gjort det på min sambo själv, men har är sjukt sugen på tanken att göra det, men direkt när jag kommer tappar jag suget, i princip allt sexuellt sug... :(

• Anonym (nej tack till pervon/sojapojkar)
    Macke91 skrev 2020-01-14 16:38:23 följande:

Oj trodde verkligen att fler kvinnor skulle gilla detta.

Jag har aldrig gjort det på min sambo själv, men har är sjukt sugen på tanken att göra det, men direkt när jag kommer tappar jag suget, i princip allt sexuellt sug... :(

Exakt, du som man trodde detta. För det är män som är fixerade vid både sperma och penisar. Kvinnor bryr sig generellt inte.
  • Anonym (XXX)

En vän berättade en nästan osannolik berättelse. För några år sedan var han KK med en kvinna som i sin tur hade flera KK och det var hon öppen med.

En gång när han haft en snabbis med henne kom et ett MMS en kort stund senare från henne som visar en annan kille som slickar i sig min kompis satser han lagt i henne.

• Oerhörd

Är en man äcklad av sin egen sperma är vi definitivt inte en bra matchning.

• Anonym (Nope!)
    Anonym (XXX) skrev 2020-01-14 18:57:40 följande:

En vän berättade en nästan osannolik berättelse. För några år sedan var han KK med en kvinna som i sin tur hade flera KK och det var hon öppen med.

En gång när han haft en snabbis med henne kom et ett MMS en kort stund senare från henne som visar en annan kille som slickar i sig min kompis satser han lagt i henne.

Den kärringen hade åkt ut med arslet före!
Svar på tråden Tändande eller avtändande om mannen slickar upp sin egen sperma?