Använder du tinder och andra dejtingsappar för ett förhållande eller för tillfälligt sex?
Använder du dejtingappar för att träffa den rätte och för att få ett förhållande eller är det för att stilla ditt behov/begär efter sexuellt umgänge?
Använder du dejtingappar för att träffa den rätte och för att få ett förhållande eller är det för att stilla ditt behov/begär efter sexuellt umgänge?
Ingen av de du träffat, nej. Det säger absolut inget om huruvida framtida män du träffar vill ha en riktig relation med dig eller inte.
Vissa män har en större, och vissa män har en lägre, sannolikhet att de vill ingå seriös relation med en random kvinna. För till exempel en hyfsat populär man med garanterad tillgång till sex så är kostnaden för att ingå en seriös relation att han måste ge upp det ansvarsfria och omväxlande sexlivet. Då behöver såklart kvinnan vara något alldeles extra, och konkurrensen är hög. För en mindre attraktiv man utan något att ge upp så är såklart kostnaden för att ingå en seriös relation lägre eller obefintlig.
Jag tycker sex är mycket mer än att stoppa i den i ett hål, så även om jag gillar att ha sex med en kvinna så ser jag inte henne som ett hål.
Haha så sjukt att män bara tänker på sex och tillgången till det, är det så kul att stoppa in den? Alltså är det så skönt?
Hur menar du? Det är väl så sex går till? In och ut tills mannen får orgasm
Inte för mig. Skulle kännas mycket torftigt.
Är det så DU ser på sex?
Nepp, det gör jag inte.
Jag är medlem på flera dejtingsidor, det är helt omöjligt att matcha med någon.
Sen om jag väl skulle matcha med någon kille så slutar de skiva efter ett tag eller så är de unga nog att vara min son....
Jag är medlem på flera dejtingsidor, det är helt omöjligt att matcha med någon.
Sen om jag väl skulle matcha med någon kille så slutar de skiva efter ett tag eller så är de unga nog att vara min son....