Använder du tinder och andra dejtingsappar för ett förhållande eller för tillfälligt sex?
Borde delat upp det i kvinna och man. De flesta män söker sex och de flesta kvinnor förhållande
Borde delat upp det i kvinna och man. De flesta män söker sex och de flesta kvinnor förhållande
Det ena utesluter väl inte det andra? Man kan använda dem för båda syftena. Helst hitta ett seriöst förhållande, men det är inte fel med tillfälligt sex heller.
Jag är inte av den erfarenheten. Förvånansvärt många kvinnor som skriver "söker endast seriöst" i sina profiler är intresserade av sex när de får klart för sig att man inte är intresserad av villa, Volvo, vovve, vanilj med dem.
De flesta män vill ha en djup och seriös relation, men inte med vem som helst.
Ingen av de du träffat, nej. Det säger absolut inget om huruvida framtida män du träffar vill ha en riktig relation med dig eller inte.
Vissa män har en större, och vissa män har en lägre, sannolikhet att de vill ingå seriös relation med en random kvinna. För till exempel en hyfsat populär man med garanterad tillgång till sex så är kostnaden för att ingå en seriös relation att han måste ge upp det ansvarsfria och omväxlande sexlivet. Då behöver såklart kvinnan vara något alldeles extra, och konkurrensen är hög. För en mindre attraktiv man utan något att ge upp så är såklart kostnaden för att ingå en seriös relation lägre eller obefintlig.
Jag tycker sex är mycket mer än att stoppa i den i ett hål, så även om jag gillar att ha sex med en kvinna så ser jag inte henne som ett hål.
Inte för mig. Skulle kännas mycket torftigt.
Är det så DU ser på sex?