• Sasu

Stulen barnvagn hjälp

är du med i någon grannsamverkan? ungar tar ju barnvagnar nuförtiden och slänger ut den någonstans, typ skogar eller dike..Brukar vara folk som uppmärksammar detta och lägger ut att de hittat vagnar eller cyklar lite här och var. 

• Sasu
    Villblimamma skrev 2020-01-10 19:15:52 följande:
    Jag kollat runt om hela gatan vi bor men ingen spår.

Mitt paket från HM som jag köpte kläder till barnen på rean plus vagnen både försvann.

Misstänker att någon stal då min stora dotters resvagn blev stulen från barnvagnsrum för ett och halv år sen.

Av denna anledning så bär jag hela tiden barnvagnen inne i lägenheten.

Att nån skulle våga sjala på några minuter fast man vet att står en vagn i trapphus med saker på så betyder att ägaren kan dyka upp när som helst att ta sitt vagn.

Hur kan de våga liksom . Tänker inte ens om att man kan bli direkt gripen för det handlar ju om att komma ner från trapphuset på nån minut.
    Litar inte fullt ut på mina grannar, så tar också in vagnen i lägenheten. min är inte ny, typ 6 år gammal, men ungarna här i byn tycker om att stjäla cyklar, barnvagnar, rullatorer.. Har också tänkt på det, att man tar den risken att bli påkommen. Synd att folk inte kan skillnaden på mitt och ditt.
Svar på tråden Stulen barnvagn hjälp