• Wolfie13

dottern vill inte ses

cosmoo skrev 2020-01-11 00:18:29 följande:
    ja men jag ser inte det som något kul egentligen, kille=förlora oskulden, och jag är inte redo för att hon ska ha samlag än.

Men herregud, ni har inte ens kontakt och detta är vad du fokuserar på! Hon är snart myndig och har sex med vem hon vill!

"Du är inte redo"??
    Hon har ett eget liv som inte tillhör ditt öht, och jag förstår mer och mer varför hon vill ha det så..
    Hoppas hennes mamma inte är lika skraj för vanliga saker som kärlek och sex.
    Du förstör verkligen för dig själv när du håller på så här.

• Wolfie13
    cosmoo skrev 2020-01-11 14:56:54 följande:
    om hon nu inte skulle vara oskuld längre, så undrar jag varför hennes mamma en gång hörde av sig och bad mig följa med till ungdomssmottagningen med henne för p-piller.
    hon sa då att hon aldrig ville ha sex.
    Hon sa ju säkert att hon aldrig vill ha sex för att du har varit så på henne om detta, förstår du väl!
    Om man som barn trycks tillbaka av ens föräldrars makt så är det svårt att hitta sig själv och veta vad man vill och vad som är OK.
  • Wolfie13
    cosmoo skrev 2020-01-11 14:56:54 följande:
    om hon nu inte skulle vara oskuld längre, så undrar jag varför hennes mamma en gång hörde av sig och bad mig följa med till ungdomssmottagningen med henne för p-piller.
    hon sa då att hon aldrig ville ha sex.
    Hon sa ju säkert att hon aldrig vill ha sex för att du har varit så på henne om detta, förstår du väl!
    Om man som barn trycks tillbaka av ens föräldrars makt så är det svårt att hitta sig själv och veta vad man vill och vad som är OK.
Svar på tråden dottern vill inte ses