Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

dottern vill inte ses

Skriv ett brev och förklara hur ledsen du är att det blev så fel när du gick in i den där relationen. Att du är ledsen för att hon missat så mycket tid med dig osv. Att du älskar henne oerhört mycket och vill att hon ger dig en chans att försöka ha kontakt, kanske bara en fika nån gång eller annat lättsamt. Att du alltid kommer finnas där för henne oavsett, att hon alltid kan höra av sig vad det än gäller. Ja, sådana saker liksom.

• Anonym (Anonym)
    cosmoo skrev 2020-01-09 18:47:46 följande:
    jag har smsat ett par gånger förut och frågat hur hon mår, hon svarar alltid att allt är bra och då tappar jag lusten till att svara liksom, min nya fru har aldrig visat något intresse i henne egentligen, jag har försökt att låda dom komma nära också men min nya fru verkade aldrig vilja, jag skulle kunna gissa att det också varit en faktor, men vad ska man göra, jag kan ju inte dumpa frun bara för att saker gått fel.
    Men då kan man ju samtidigt undra hur angelägen du är om att ha kontakt med henne..? Tonåringar svarar på det där sättet till de flesta vuxna.
  • Anonym (Anonym)
    cosmoo skrev 2020-01-09 18:47:46 följande:
    jag har smsat ett par gånger förut och frågat hur hon mår, hon svarar alltid att allt är bra och då tappar jag lusten till att svara liksom, min nya fru har aldrig visat något intresse i henne egentligen, jag har försökt att låda dom komma nära också men min nya fru verkade aldrig vilja, jag skulle kunna gissa att det också varit en faktor, men vad ska man göra, jag kan ju inte dumpa frun bara för att saker gått fel.
    Du kan istället kanske tänka att du kan vara tacksam att hon svarar öht. Det tyder på att hon kanske vill ha kontakt.
Svar på tråden dottern vill inte ses