När är det dags att gå vidare?
Jag har en fråga till er som orkar läsa och svara på detta.
När man är i en relation sedan några år tillbaka, tre för att vara exakt och ens partner gör följande när en viss person kommer upp till samtal.
Rodnar, stammar, ler, kan inte fästa blicken vid den hon pratar med, får handsvett, svettas i ansiktet, blir kåt och går från att vara en Svensson i sängen till att börja gilla hårda tag allt från att bli fastbunden, spankad och örfilar till analsex och deep throat avsugningar (hon har inte gillat något av det speciellt mycket innan) för att denne person skriver att han gillar hårda tag.
Enligt mig så visar det att min partner är kär och besatt av den personen.
Har jag fel, tyder jag signalerna fel eller vad kan det bero på?
När hon träffar denna person som är hennes kollega så blir hon nervös, glömmer bort vad hon säger, hör inte vad någon annan säger.
Är inte det kärlek så vad är det då?
Hon förnekar naturligtvis att hon är kär och att hon inte vet varför hon reagerar som hon gör.
Hon är öppen med att hon tycker om honom, precis som hon tycker om andra kollegor men hon reagerar inte alls på samma sätt med dom.
Är det fel av mig att se denne person som ett hot mot vårt förhållande, är det fel av mig att säga åt henne att jag inte vill att hon har någon kontakt med honom, av den anledningen till att jag ser honom som ett hot.
Är det fel av mig att säga att jag inte kommer orka vara i ett förhållande med henne om hon fortsätter ha kontakt med honom utanför jobbet?