Inlägg från: Dirgeofnovember |Visa alla inlägg
  • Dirgeofnovember

När är det dags att gå vidare?

Måste fråga, varför/hur skriver denna person till din partner att han gillar hårda tag? Om det är så att de skriver privat kan jag ge ett varningens tecken, det finns nämligen ganska mycket forskning som visar att 1-on-1 vänskapsrelationer med det motsatta könet är väldigt dåligt för relationen man är i.

Om du är så obekväm med hennes beteende så finns det sannolikt ett skäl till det, ta ett ordentligt snack med henne och blir du inte klokare så gå vidare.

• Dirgeofnovember

Ööh ok så du har låtit detta pågå i cirka 2 år? I mina ögon hade jag förväntat min partner att väldigt tydligt stänga ner det beteendet och hon inte gjort det så hade det blivit ett jävla liv. Det handlar om att ens partner visar tydligt upp vart gränserna går, en vettig kvinna (eller man för den delen) hade i hennes sits gått till HR och gjort en anmälan. Såvida hon inte verkligen uppskattade det och gör hon det så visar det vart hon står.

Allt tyder på att det är dags att dumpa na, gå vidare och hitta nån vettig istället. Jösses att du låtit en annan man försöka i 2 år och hon gör inget åt det, hur dysfunktionellt får det blir?

• Dirgeofnovember

Så hon är bekräftelse beroende, det låter som att hon är en bomb som bara väntar på arr explodera (i en ordentlig affär) för vad tror du händer när rätt person kommer? Och stå upp för dig själv för fan och säg åt den mannen att fara åt helvete, hade jag varit dig så hade jag lämnat.

Svar på tråden När är det dags att gå vidare?