Petrodahlberg skrev 2020-02-26 11:28:09 följande:
Tack så jätte mycket! Vecka 6 (5+5) idag men sjukligt illamående :p
Hoppas verkligen du får uppleva de jag gjorde denna månad, neg på BIM och ingen mens, tog tester när jag passerat BIM med 7 dagar ;) håller tummarna!
Åh kan tänka mig! Hoppas det inte blir värre med illamåendet. Oj ja det var verkligen speciellt att du plussade 7 dagar efter BIM! :D Testade du något emellan? Kan ju tyvärr inte se din bild här genom mobilen då det är någon bugg just nu. Men vad är det för test du plussade med?
Jag har fortfarande inte fått mens. Dag 31 i cykeln nu men är väldigt skeptisk till om det är någonting. Mina cykler kan ju vara så här långa av sig själva så vågar inte hoppas på något sådant. Har ju aldrig plussat efter BIM förutom en gång och det var en väldigt speciell gång med flera blödningar som slutade i missfall tyvärr (för flera år sedan). Så är av naturen orolig för sena positiva graviditetstest utifrån tidigare erfarenheter. Det är dock inte samma för alla, vissa plussar sent för deras kropp funkar så! Min verkar inte funka så när allt är som det ska men vem vet. Jag kan ju inte vara säker. Inte har jag blödit något men sitter på spänn och bara väntar på mensen. Vågar inte testa igen heller för är så tungt att se ett negativt test! En hoppas ju när en testar! Fast kan ju såklart inte hjälpa att undra. När mensen kommer är det ju definitivt medan jag intellektuellt försöker övertala mig själv att om det varit något hade det visat sig. Mensen är fortfarande inom den "normala" tiden för mig.
trollkvinna123 skrev 2020-02-25 17:32:35 följande:
Väntar på att min ÄL ska vara. :)
Bästa tiden enligt mig! ;) Vet du ungefär när den borde komma och när BIM landar? Hur långa menscykler har du?
nattispattis16 skrev 2020-02-27 05:13:10 följande:
Hej. Jag är ny här.
Hoppas det går bra att jag hoppar rakt in i tråden ????
Men är så fundersam.
Den 16 jan tog jag ut min pstav.
Och fick mens 2-7 feb
Hade ägglossning 14-15 feb.
Min mens är beräknad nu på fredag.
Och inför varje mens så brukar jag få extrema mensvärkar flera
Dagar innan den väl kommer.
Men inte fått några såna känningar än,
Var i förrgår kväll som det högg till i livmodern, men slutade efter 10 min ca.
Kan jag vara gravid tro?
Har tagit rfsu röda gravremsor, men har hört att dom inte är 99%att lita på.
Och att dom är väldigt sega med att känna av det som är i urinen.
Har ni testat remsorna? Tänkte om det var någon som har varit med om det.
Tack på förhand
Välkommen! Vissa tycker inte om RFSU, jag själv har ingen dålig erfarenhet av dem. Däremot är de röda remsorna inte så känsliga test så kan fortfarande vara för tidigt att testa! Håller tummarna för dig. :)