Inlägg från: SofiaSamuelson89 |Visa alla inlägg
  • SofiaSamuelson89

Vi som planerar graviditet 2020!

Hej alla! Jag undrar om ni har någon erfarenhet med clearblue med veckoindikatorer? Händer det ofta att dessa visar fel?

Tacksam för svar // Sofia

Hejhej
  • SofiaSamuelson89
    NiMi12 skrev 2020-04-21 08:45:07 följande:

Jag har använt testet några gånger och då har den aldrig haft fel. Om det händer ofta vet jag inte då jag inte har sett någon studie på det. Men kolla deras hemsida och se om de har lagt ut statistik där.

Okej men Jag får kolla igen efter bim och se om det fortfarande är positivt Ja jag har kollat där och de skriver att de kan bara bli positivt om du är gravid. Dock kan hcg ligga kvar i kroppen och då kan det visa positivt, fast att du haft/har missfall.
    Hejhej
  • SofiaSamuelson89
    NiMi12 skrev 2020-04-22 11:02:58 följande:

Ja har du haft missfall kan alla grav.test visa positivt ett tag efter. Men har du inte drabbats av det nyligen och har plussat så är du gravid. Varför kände du dig osäker på testet?

Ne vad jag vet så har jag inte fått något missfall nyligen. Ne jag testade mig bim-3 och det tog mindre än en minut med morgon urinen. Sen så har jag ont precis som jag har innan min mens, därför tänkte jag att det kanske va något som spökade.
    Hejhej
Svar på tråden Vi som planerar graviditet 2020!