Soc anmälan pga separerat
Oj vad jag får ont i magen när jag läser dina inlägg ts. Jag har en bebis på 6mån och klarar inte ens av att fälla upp sidan på hennes bedside crip för det känns som hon blir för långt ifrån mig. Jag hade gått över lik innan min man hade fått flytta iväg med henne 18 mil. Att du för det första gick med på det och sedan hur du reagerar här känns det som att en förlossningdepression inte är helt omöjligt lägger vi dessutom till traumat du var med om efter förlossningen så känna det ju verkligen inte som något otroligt. Du skriver att ni har bråkat senaste halvåret alltså under graviditeten? Då hade jag också försökt sitta lugnt i båten ett tag till eftersom det är väldigt mycket hormoner i omlopp som ställer till både känslor och humör. Men vill ni nu absolut inte leva med varandra så bör ni ju iaf bo så nära att ni båda kan träffa bebisen dagligen.
Du ska inte ringa och "fjanta på" med soc att dom ska ta dina barn för du är en dålig mamma. Ring istället bvc och säg att du inte mår bra och vill träffa en psykolog eller kurator.