Bf juli-Sept 2020 35+
Godmorgon på er! ????
Här är en till som gärna hoppar in.
Bf 7/9, fjärde barnet.
Jag blir 38 i år och är fullkomligt LIVRÄDD! ????
Godmorgon på er! ????
Här är en till som gärna hoppar in.
Bf 7/9, fjärde barnet.
Jag blir 38 i år och är fullkomligt LIVRÄDD! ????
Välkommen hit=)
Är det en liten sladdis som kommer nu då? <3
Känner mig riktigt nervös denna graviditet med tanke på alla risker som följer med åldern! Ska ni andra göra kub, nipt etc?
Firar in vecka 6+0 med första spyan.
I mina tre tidigare graviditeter har jag mått illa mer eller mindre fram till vecka 20, hoppas verkligen att jag slipper det.
Första gången brösten är så här ömma, att ta på och av sig BH:n är rena tortyren. Har även mer växtvärk i magen den här gången.
Hur mår ni andra?
Känner igen mig i beskrivningen. Dock i stort sett sluppit illamåendet hittils men som sagt olika värk/stickning i livmoder jag inte känt tidigare. Brösten grymt känsliga och redan växt en hel del.
Känner igen mig i beskrivningen. Dock i stort sett sluppit illamåendet hittils men som sagt olika värk/stickning i livmoder jag inte känt tidigare. Brösten grymt känsliga och redan växt en hel del.
Hej på er!!
Känns jättekänsligt att skriva här! Men idag fick jag mitt första HCG provsvar och ja... hur omöjligt det än är...så verkar jag vara gravid. Troligen i v 4 +5-ish! Jag är helt chockad... är nämligen sen några år på hormonersättning för klimakteriet, gjorde ett äggdonationsförsök som misslyckades i nov... och nu plötsligt gravid på naturlig väg. I 3 år har vi försökt.... med ett AMH på 0.07 när jag va 35. Nu är jag 40.5 år. Jag är skräckslagen och vågar inte tro och hoppas på nåt...eller jo det gör jag ju.. men är van att min kropp sviker. Hur detta ska gå undrar jag. Har VUL bokat om 8 dagar... livrädd att få veta att det är en ofostrig graviditet eller liknande. Ska även kolla HCG igen i början på nästa vecka. Hoppas det gått upp. (Har 2 barn sedan tidigare med en annan pappa).
Hur mår ni alla?
Här är de illamående till och från hela dagarna men sluppit kräkas än så länge. Men ingen super aptit
Ömma bröstvårtor o en hel del växtvärk oftast på kvällarna..