Äggstocksföryngring eller livmoder
Snälla dela med er av erfarenheter, om ni har gjort PRP på äggstockar eller livmoder!
Jag skulle bli väldigt tacksam!
Snälla dela med er av erfarenheter, om ni har gjort PRP på äggstockar eller livmoder!
Oj det skulle inte vara massa frågetecken i inlägget!
Oj det skulle inte vara massa frågetecken i inlägget!
Wow, hur mycket höjdes amh, från vad till vad?
Vet du hur länge resultatet håller i sig? Om man tex kommer börja försöka bli gravid om ett halvår, bör man göra det nu eller om ett halvår då?
<0,05 förut och 0,9 nu. De säger att det tar minst 2-3 månader för effekt av prp.
<0,05 förut och 0,9 nu. De säger att det tar minst 2-3 månader för effekt av prp.
Jag tror de sa cirka 9 månader. Och att det kan vara bra att göra Ivf efter några månader. Men nu vill man nog inte resa, så kanske det är bara att göra det naturligt. Och eventuellt göra om PRP senare, om det inte händer något nu.
Wow!!
Hur länge varar effekten?
Funkar detta?
Funkar det?
Eller så skaffar man barn i tid och inser att man inte är 20 för alltid.
Eller så är man inte dum i huvudet men livet är inte något som går att planera fullt ut. Kändes det bra att kommentera som en idiot?
Eller så är man inte dum i huvudet men livet är inte något som går att planera fullt ut. Kändes det bra att kommentera som en idiot?
Vissa kommer i klimakteriet tidigt...