Äggstocksföryngring eller livmoder
Oj vad är det här!! Googlade på det och wow! Detta vill jag göra! Tack för att du skrev om det , nu måste jag läsa på!
Oj vad är det här!! Googlade på det och wow! Detta vill jag göra! Tack för att du skrev om det , nu måste jag läsa på!
Hur är det möjligt? Man föds med ett begränsat antal ägg och kvalitén blir sämre med åren. Det är biologiskt och genetiskt och går inte göra något åt.
Varför är det inte ett förstahandsval? Det låter ju jättebra, dyrt visst men inte oöverkomligt och inga bieffekter...?
Varför är det inte ett förstahandsval? Det låter ju jättebra, dyrt visst men inte oöverkomligt och inga bieffekter...?
Mitt FSH, Lh och östrogen har fått normalvärden efter PRP behandling!
Jag gjorde behandlingen i slutet av november 2019 på Kreta. Jag gjorde på både äggstockar och livmoder. Efter nästa mens ska även AMH prov tas. Vilken dröm om vi lyckas!
Jag skriver hur det går framöver!
Om ditt AMH också ökat så bokar jag in en behandling snarast jag med
Vore supersnällt också om du ville berätta om hur själva behandlingen gick till, alltså vad fick du göra och så
Oj det skulle inte vara massa frågetecken i inlägget!
Wow, hur mycket höjdes amh, från vad till vad?
Vet du hur länge resultatet håller i sig? Om man tex kommer börja försöka bli gravid om ett halvår, bör man göra det nu eller om ett halvår då?
<0,05 förut och 0,9 nu. De säger att det tar minst 2-3 månader för effekt av prp.