Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Vem är pappan till mitt ofödda barn?!

Skulle tro kille Y alltså inte exet. Eftersom man räknar graviditeten efter senaste mens så hade det varit exet hade du varit längre gången.

• viseversa
    elin92 skrev 2020-01-07 19:44:19 följande:
    Tack för alla svar! Detta var minsannt påfrestande... hade aldrig anat att jag skulle hamna i denna sits.

Om X är pappan skulle alltså sperimerna levt i min livmoder i 10 dagar, är detta ens rimligt? Då vid uträkning bör befruktningen skett runt den 25/12..

Men om Y är pappan borde det inte gett resultat så pass tidigt med tanke på att då är det två veckor sedan jag blev gravid. Samtidigt passar Y bättre in med ägglossningen.

Vilken soppa!
    X är itne pappan och nej dom kan inte leva så länge. 5 HÖGST 6 dagar inte längre. Det är Y som är pappan.
  • viseversa
    Tack för alla svar! Detta var minsannt påfrestande... hade aldrig anat att jag skulle hamna i denna sits.

Om X är pappan skulle alltså sperimerna levt i min livmoder i 10 dagar, är detta ens rimligt? Då vid uträkning bör befruktningen skett runt den 25/12..

Men om Y är pappan borde det inte gett resultat så pass tidigt med tanke på att då är det två veckor sedan jag blev gravid. Samtidigt passar Y bättre in med ägglossningen.

Vilken soppa!
    Ja det ger utslag så tidigt. på 2 veckor har man så pass högt hormon i kroppen att det ger utslag på ett test.
  • viseversa

Vilken soppa!
    Det är väl ingen soppa om du tänkt göra abort? då spelar det ju ingen rolöl vem som är pappan ändå då det inte kommer födas ett barn utav detta. Tycker nog inte ens du behöver berätta faktiskt. Men klart du kan berätta om du vill.
Svar på tråden Vem är pappan till mitt ofödda barn?!