• CitronTulo

Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne

Om han väljer att lämna sin fru har ingenting med dig att göra, han lämnar henne i så fall för att deras förhållande är dåligt!
    Sen måste jag säga att han är inte den första mannen i världshistorien som kör kortet med att "förhållandet har varit dåligt länge-de har inte sex längre-hans fru förstår honom inte". Vissa män kan säga vad som helst för att de hoppas på sex..

Sen undrar jag över varför du skulle vilja ha en man som raggar på granntjejen medan han är gift?

Så låt honom sköta sitt och träffa honom inte mer på tu man hand innan han är separerad! Skulle ni vilja träffas sen när han är klar med den biten så är det fritt fram!

• CitronTulo

Utöver det som jag redan har skrivit, så tycker jag att du nedvärderar dig själv TS!
    Framgår i din text att du inte tycker att du är riktigt värd honom och att du borde vara glad att han vill ha dig som "bara är undersköterska och tjänar så dåligt"!

Det är ju han som är otrogen mot sin fru!! Sikta på en man som är trogen istället..

Svar på tråden Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne