Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Mamma kastar ut mig

Du är vuxen och betalar ingenting hemma. Städar inte lagar ingen mat bidrar inte med någonting. Försöker inte ens söka jobb. Du lever alltså på din mamma?

Jag förstår att hon tröttnat rejält. Läge att ta ansvar för sitt liv som vuxen. Och nej hon har ingen skyldighet att försörja dig., Du är vuxen sen flera år tillbaka. Du går ionte i skolan. Hon har ingen skyldighet alls. 

När jag var 23 hade jag jobbat i flera år. Bådde i egen lägenhet med min sambo och väntade mitt första barn. 

• viseversa
    Anonym (Utkastad) skrev 2020-01-05 08:25:12 följande:
    Jag hoppade av gymnasiet för att jag var skoltrött och nästan utbränd. Utan utbildning får man inget jobb.
    Men buhu då! Jag hoppade också av gymnasiet så jag vet hur trött man kan bli. Men jag utbildade mig sen som 21 åring och fick sen jobb på en gång efter det. Det är itne din mammas ansvar att försörja dig. Hur länge hade du tänkt bo och leva på mamma? Tills du var 45år?
  • viseversa
    annabellelee skrev 2020-01-06 00:03:43 följande:
    Snälla, inse att ts är ett troll som bara spelar er... Lycka till, ts!
    Ja det sista ts skev får mig att tro det är ett troll också. Jösses kasn inte tro det finns så bortskämda curlade 23åringar.
  • viseversa

Sen har inte soc lägenheter dom delar ut och man måste ändå betala hyra och räkningar. Inget kommer serverat gratis så man kan glida runt och köpa smink och kläder. haha

• viseversa
    Ess skrev 2020-01-06 17:57:39 följande:
    I Trolleskog är allt gratis.
    Jo det är väl så.
Svar på tråden Mamma kastar ut mig