Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

"Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?

nihka skrev 2020-01-06 03:15:58 följande:

Nu när det förhoppningsfullt är etablerat att tråden handlar om incels som riskerar att begå terrorhandlingar eller som begått terrorhandlingar så anser jag att det behöver läggas (polis)resurser på detta växande problem så vi har en beredskap som för alla typer av terrorism.

• Anonym (Anonym)
    nihka skrev 2020-01-06 03:15:58 följande:

Nu när det förhoppningsfullt är etablerat att tråden handlar om incels som riskerar att begå terrorhandlingar eller som begått terrorhandlingar så anser jag att det behöver läggas (polis)resurser på detta växande problem så vi har en beredskap som för alla typer av terrorism.

Exakt!
  • Anonym (Anonym)
    Kramklubba skrev 2020-01-06 14:56:24 följande:

Sååå största problemet i Sverige är män. Ja landet faller snabbt nu.

Ja faktiskt, eftersom män står för den klara majoriteten av alla brott. Därmed inte sagt att alla män begår brott.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Klasse) skrev 2020-01-06 16:31:11 följande:

Mänskliga sexrobotar kan vara en lösning för en del. 

Människan är skapad för att vilja ha sex med människor, inte robotar.
  • Anonym (Anonym)
    KlantSmurfen skrev 2020-01-07 15:08:23 följande:

Är du emot dildos också?

Jag är inte emot något, men en dildo är inte direkt något som är för artens överlevnad, vi människor är biologiska varelser som vill fortplanta oss.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Klasse) skrev 2020-01-07 15:18:16 följande:

Det kan det väl vara. Om inte dildos fanns hade det kanske skapats mer femcels som hade bröjat terorisera och ha sig och kanske förgöra mänsligheten till slut. Män saknar nåt liknande så då är mänskliga sex robotar bra

Kvinnor är inte lika desperata efter sex som män, har av naturen betydligt lägre testosteronnivåer än män och generellt sett lättare att få ligga än vad män har så nej.

Dessutom är ordet "femcels" enbart ett ord som existerar på ett amerikanskt diskussionsforum liknande familjeliv, ingen annanstans på google. Vilket betyder att ordet inte är ett ord ens utan ett påhitt av EN random person på forumet reddit.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kretsar till inte bara njutning) skrev 2020-01-07 18:36:46 följande:

Dessutom ilskan kan vara emot sexmoralerna i samhället inte något specifik kön. 

Förmodligen har inte du heller läst trådstarten och bara går in och kommenterar. Dessa incels ilska riktas mot kvinnor till den grad att de till och med blivit utsatta för terrorattentat.
  • Anonym (Anonym)
    KlantSmurfen skrev 2020-01-07 19:47:49 följande:

Ca 3cm lägre än en smurf, manlig hatt och grinar inte när han kliver på lego ger ju vissa privilegier som andra män inte har.

Helt rätt man för Stacy reklam.

?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (jösses) skrev 2020-01-08 05:53:49 följande:

Gösses, du verkar inte må så bra. Kanske dags för ett besök hos psykologen?

Vem?
  • Anonym (Anonym)
    pyssel skrev 2020-01-08 07:07:53 följande:

För att du har problem med läsning? Ja, så kan man också se det, men jag tar mig ändå friheten att ifrågasätta vad du skriver.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Klasse) skrev 2020-01-09 15:03:54 följande:

Vad menar du?

Det jag skrev.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Klasse) skrev 2020-01-09 15:37:17 följande:

Vad betyder det att puffa en tråd?

Vad tror du?
  • Anonym (Anonym)
    klyban skrev 2020-01-09 17:03:51 följande:

skriv nått med substans istället.

Dina kommentarer blir allt mer osammanhängande.
Svar på tråden "Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?