Inlägg från: Anonym (Klasse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klasse)

"Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?

nihka skrev 2020-01-07 00:30:37 följande:

"metaforisk liknelse"? Är du klar med att visa din okunnighet nu?

Suck och dubbelsuck. Har någon annan lust att förklara varför man väljer en brödrost som liknelse för en fitta?
    Aha nu förstår jag! Du menar för att det är två "hål" i en brödrost och det jämför du med en kvinnas könsorgan och bakdel alltså. Och att en brödrost blir varm precis som en vagina är. Men du kunde ju lika gärna jämfört med ett stickproppsuttag också. Det hade jag nog förstått bättre.
  • Anonym (Klasse)
    pyssel skrev 2020-01-07 14:53:13 följande:
    Jättebra liknelse för en realdoll IMHO. En macka eller en dubbelmacka och tio inställningar :)
    Ok så en till liknelse med brödrosten alltså? Det med mackor och att man tillverkar mackor med brödrosten.
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-07 15:13:22 följande:
    Jag är inte emot något, men en dildo är inte direkt något som är för artens överlevnad, vi människor är biologiska varelser som vill fortplanta oss.
    Det kan det väl vara. Om inte dildos fanns hade det kanske skapats mer femcels som hade bröjat terorisera och ha sig och kanske förgöra mänsligheten till slut. Män saknar nåt liknande så då är mänskliga sex robotar bra
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-07 15:13:22 följande:
    Jag är inte emot något, men en dildo är inte direkt något som är för artens överlevnad, vi människor är biologiska varelser som vill fortplanta oss.
    Det gäller att tänka ett steg framåt hela tiden förstår du väl.
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Al) skrev 2020-01-07 16:44:23 följande:
    Finns redan att köpa sexdockor eller menar du att vården skulle skriva ut dessa till ensamma som uppvisar tecken på att kunna utgöra ett hot för att ingen vill ha sex med dem.

De som diskuterar på incelforum vill ha närhet, sex och relationer med snygga unga kvinnor de vill inte ha en sexrobot på recept de vill vara pojkvän/partner likt vad de ser ute i samhället
    De sexrobotar som finns är inte särskilt välutvvecklade ännu. Och de som är det kostar minst 100000 kr, så vilka incels har råd med det? Det är framtiden det här förstås.

Jo en del vill visst ha det med en robot om den kan tillfredställa deras behov. 
  • Anonym (Klasse)
    klyban skrev 2020-01-07 15:24:03 följande:

Du får du faktiskt berätta din liknelse.

Jag fattar inte heller vad hon surrar om med brödrostar.
  • Anonym (Klasse)
    nihka skrev 2020-01-07 22:30:09 följande:
    Mer eller mindre, men det är fritt att tolka som man vill.

Men nu valde jag brödrost. Mina inlägg är inte särskilt designade för att passa någon särskild individs neuronbanor.
    Jag är nog för dum för dina liknelser! Tungan ute
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (jösses) skrev 2020-01-08 05:53:49 följande:

Gösses, du verkar inte må så bra. Kanske dags för ett besök hos psykologen?

Ursäkta, men hur kan du göra den bedömmningen om mig utifrån bara lite text att jag måste besöka en psykolog?
  • Anonym (Klasse)
    pyssel skrev 2020-01-08 06:36:48 följande:
    Du blandar som vanligt ihop det OCH mig med någon.JAG har inga invändningar mot sexredskap om du tror det. Däremot delar jag inte uppfattning med de som tror att hatande incels ändrar inställning till kvinnor för att de onanerar med robotar.
    Det är ju troligt att de gör, helt logiskt, för då får de sitt sex tillfredställt förhoppningsvis. Längtan efter sex med kvinnor är antagligen grunden i deras kvinnohat.
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-09 14:12:10 följande:

Puffar tråden

Vad menar du?
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-09 15:04:38 följande:
    Det jag skrev.
    Vad betyder det att puffa en tråd?
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-01-09 19:07:51 följande:
    Vad tror du?
    Vet inte? Röka på en tråd?
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (jösses) skrev 2020-01-10 12:56:21 följande:
    Är du TS och varför har du i så fall bytt nick?
    Nej jag är inte TS.
  • Anonym (Klasse)
    Anonym (jösses) skrev 2020-01-10 15:14:24 följande:
    Så varför babblar du om att jag gör en bedömning om dig?
    Anonym (Klasse) skrev 2020-01-08 12:07:50 följande:
    Ursäkta, men hur kan du göra den bedömmningen om mig utifrån bara lite text att jag måste besöka en psykolog?
    För jag trodde det var riktat till mig.
Svar på tråden "Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?