Tecum skrev 2020-01-05 19:15:16 följande:
Hej! Det har ingen betydelse för frågeställningen om det är en kvinna eller man, det har jag inte heller påstått. Orsaken till att jag tolkar TS som en kvinna är dela att kvinnor är i stor majoritet på FL, dels hennes negativa attityd mot incels som skiner igenom i hennes inlägg. TS har inte heller förstått vad incel innebär utan tolkar det som kvinnohatande oskulder som sitter och runkar framför datorn och funderar på våld mot kvinnor. Medan incel i själva verket betyder män som inte har sex men vill.
Om TS mot förmodan är man har han samma fördomar och det är inget jag försvarar. Och det har som sagt ingen betydelse för frågeställningen.
Om du verkligen läst TS så hade du också förstått vilka män det handlar om. Så varför ska vi sitta och prata om män som inte får ligga, när det inte är dom det handlar om, utan de som sitter och hatar på nätet och som Säpo anser vara ett hot?
Så det är väl inte konstigt att både män och kvinnor har negativ attityd till dessa män, hade ju varit konstigt om folk gillat det.
Genom att vända diskussionen som du gör, så förminskar du problemet.
Jag tror inte att du är så dum som du spelar, du vet mycket väl vad TS handlar om, det framkommer klart och tydligt. Så varför gör du så här?