Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

"Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?

Bedöms man bara terrorbenägen borde det vara sluten psykiatrisk vård som gäller.

• Anonym (H)

Är det halva NMR typ eller vilka då?

• Anonym (H)

Hur många terrordåd och våldsbrott har begåtts av incels och hur många har begåtts av andra? Incels är knappast de jag är mest rädd för. Men de som bedöms vara farliga får gärna hamna på sluten psyk.

• Anonym (H)
    Anonym (Hlkb) skrev 2020-05-23 13:36:24 följande:

Tycker att de ska sättas i fängelse.

För vilket brott?
  • Anonym (H)
    Anonym (Hlkb) skrev 2020-05-23 13:49:58 följande:

För terrorbrott.

Är man terrorist för att man är oskuld eller hur tänker du?
  • Anonym (H)
    Anonym (Anders K) skrev 2020-05-23 14:42:43 följande:

Nej, men SJÄLVKLART är det en mycket större risk då.

Och därför ska man fängslas? Vad exakt är brottet?

Är sex helt plötsligt en skyldighet? Om du inte har sex klassas du som terrorist?
  • Anonym (H)
    Anonym (Hlkb) skrev 2020-05-23 15:05:13 följande:

LÄS TRÅDSTARTEN så förstår du.

Läs inlägget jag kommenterade så förstår du.
  • Anonym (H)
    Anonym (Hlkb) skrev 2020-05-23 15:13:29 följande:

Svaret på ditt inlägg finner du i trådstarten.

Svaret på den fråga jag ställde Anders K finns ej i trådstarten.
  • Anonym (H)
    Anonym (Hlkb) skrev 2020-05-23 15:16:26 följande:

MEN DU HAR JU INTE LÄST så hur kan du veta det? Gör dig inte dummare än vad du är.

Han adresserade inte trådstarten utan med hänvisning till mitt inlägg (INTE till trådstarten) indikerade att risken att begå terror ökar om man är oskuld och indikerade därmed att det var tillräckligt för att fängsla någon.

Du kan OMÖJLIGT veta vad han syftade på så vinkla inte hans ställningstagande till ts för det gjorde han inte hur gärna du än vill.
Svar på tråden "Mäns hat mot kvinnor - ett växande terrorhot" vad tycker ni om att polisens resurser nu måste läggas på incels?