Inlägg från: Anonym (nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nja)

Sonens rånare fick villkorligt

Anonym (Fyfanfördettaland) skrev 2020-01-02 17:28:02 följande:

Min son blev rånad och svårt slagen . idag kom domen villkorligt!! HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT!! Dom satt och hånskrattade i rätten och efterråt high fivade och man hörde bla bra brosan och annat skit!! Tänker rösta på SD efter detta är så jävla arg!!!

Hur gör man efter en sån här grej? Hur ska jag få min son att känna sig trygg igen? Om det ens går när man inte har lag och odrning i sverige längre  

Så om din son råkar illa ut igen men gärningsmannen är svensk så ska du minsann rösta på ett annat parti eller?
    Var arg och upprörd men försök även tänka logiskt, är det brottslingarnas beteende som stör dig eller är de deras hudfärg?
    Hur ställer du dig tex till svenska  män som begår grova sexbrott mot barn? gör det dig inte lika arg? betyder det då att du minsann inte tänker rösta på SD längre eller något annat parti då alla är svenska?

Så om detta har hänt och du är arg, ta en stund, fundera lite och basera aldrig viktiga beslut på känslomässig upprördhet
    Men om detta bara är ännu en fånig SD-propagandatråd däremot så har vi hört det förr och är ännu mer trötta på det nu.

Svar på tråden Sonens rånare fick villkorligt