Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

Oroväckande träff på stan

Kontakta polisen, de kanske har fått in fler klagomål på honom. Men tråden verkar ligga i fel forum, mobbning..?

• Mortiscia80
    sannalund32 skrev 2019-12-30 20:17:38 följande:
    Kontaktade polisen, ingen lycka.

Kände mig ytterst kränkt, mobbad, trakasserad ja allt av denna man(?) så kände att det var passande.
    Jaha, det kanske är jag som missuppfattat forumet. Mobbning, då tänker jag på det som kan hända på en skola eller arbetsplats. Det där är ett ofredande.
  • Mortiscia80
    sannalund32 skrev 2019-12-30 20:36:00 följande:
    Det var inte heller meningen med att låta barsk av mig. Jag är väl medveten om riskerna som finns med att inte vaccinera barn men riskerna att vaccinera är ännu större enligt mig.

Har inte träffat på mannen igen, men om jag ser Putin-masken igen kommer han (?) få en rejäl snytning.
    Med risk att komma lite off topic, vilka risker är det då anser du? Jag skulle förstå tanken om vi bodde i Usa men här i Sverige har vi definitivt mycket bättre kvalitet på våra mediciner, ffa de vacciner som funnits en längre tid. Jag tog inte svininfluensavaccinet t ex och det kan man vara glad för idag, men det var ett vaccin som togs fram på kort tid och inte kontrollerades ordentligt, till skillnad från t ex MPR.
Svar på tråden Oroväckande träff på stan