Nygift och otrogen
Men hur i hela friden kan du vara så tvärsäker på att han inte gjort detta förr?? Ni var ju nygifta för guds skull och han låg med en annan strax efter!
Men hur i hela friden kan du vara så tvärsäker på att han inte gjort detta förr?? Ni var ju nygifta för guds skull och han låg med en annan strax efter!
Nej, det var absolut inte det jag menade.
Herregud, jag ältade i nästan fyra långa år, kunde inte släppa det. Mycket för att jag fortfarande hade för många tvivel och frågor som aldrig blev riktigt besvarade.
Ni går på parterapi va? Tar du upp allt där?
Jag förstår att ni måste/vill få ihop en vardag men det verkar som att det gått för fort, för dig. Du har ju alldeles för mycket issues med det här för att kunna säga "ok, nu börjar vi på ny kula och släpper det som varit" . Och det slutar aldrig bra, för det är DU som är den viktigaste personen i er relation nu, vad du känner, tycker och tänker, inte han! Så du måste ju prata med honom om allt det du skriver här, annars kommer det aldrig gå, jag lovar dig...
Förstår att detta tär på dig, det skulle det göra på de flesta, och det finns ingen bestämd tid då man bör kunna sluta älta och gå vidare. Önskar jag kunde hjälpa dig verkligen. ..
Han gav den andra kvinnan minst fyra chanser till att välja honom. Han valde bort dig varje gång. Helt frivilligt.
Så är han verkligen värd en andra chans? När han fullt medvetet valde bort dig FLERA gånger..
In my opinion har han definitivt inte gjort sig förtjänt av det.
Han gav den andra kvinnan minst fyra chanser till att välja honom. Han valde bort dig varje gång. Helt frivilligt.
Så är han verkligen värd en andra chans? När han fullt medvetet valde bort dig FLERA gånger..
In my opinion har han definitivt inte gjort sig förtjänt av det.
Så du menar att dom fortfarande har kontakt?
Det gjorde han ju inte. Innan har du ju skrivit att han avslutade när hon blev på smällen. Det är väl inte att ?välja dig??
Är det här på riktigt, eller en trolltråd? Hur kan de forfarande ha kontakt och du stannar?! Har du ingen självbevarelsedrift? Han hade ju bara lätt kunnat blocka henne.
Hur man motiverar det?
Herregud han var OTROGEN som nygift och gjorde en annan kvinna gravid!!
Är inte det motivation tillräckligt? Hur förnedrad måste du vara innan du lämnar?