Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-20 08:12:25 följande:
som jag förstod det började det med att dom blev bättre och bättre vänner sen började dom käka efter gymmet osv ihop. Hon visste både att jag fanns, att vi gifte oss och att vi försökte få barn. Självklart bär han det största ansvaret men någonstans borde hon också haft en mental spärr.
Ja det hade han antagligen. kanske inte haft sex men dom hade nog haft kvar sin vänskapsrelation och den var väl laddad. det är det jag inte riktigt får svar på honom av. Om han nu ångrade sig så mycket varför planerade han att träffa henne samma vecka? Det ställdes ju in bara för jag kom på dem.
Flera här har ju skrivit att jag borde vänta med barn och jag har faktiskt tagit åt mig av det. jag har en enorm längtan efter att ge min dotter ett syskon men jag vill att det ska komma till av kärlek, inte desperation..
Ja,absolut. Hon är inte oskyldig hon heller.
Men det är,som sagt,han som är gift med dig. Så han bär ju det största ansvaret.
Hon har ju ingen relation till dig.
Sen kan man tycka att hon borde ha haft den spärren och backat när hon visste om dig.
Precis. Och det hade gjort det svårt för mig att lita på honom.
Kommer han att gå tillbaka till henne så fort han får chansen osv? Det är sådana saker som jag hade funderat på.
Ja,jag tycker också att du ska vänta med att skaffa ett till barn.
Låt honom bevisa att han verkligen menar allvar med er först.
Att han inte tänker vara otrogen igen.