Nygift och otrogen
I ett av dina svar kallar du henne för din mans kollega?
I ett av dina svar kallar du henne för din mans kollega?
Det var på företagsgymmet de träffades. Ett stort företag han jobbade på då så de sågs aldrig på själva arbetet med var ju ändå kollegor.
Jag vet faktiskt inte. Jag tycker själv inte hon är speciellt snygg men enligt honom var hon väldigt uppmuntrande och ?på? och fick honom att känna sig sedd.
Mmm och frågan är väl om hon ens håller på som ts plötsligt säger och att de polisanmält henne. Känns mest som något hon säger för hon vet folk här kommer reagera på att hon har tillgång att kontakta honom fortfarande..
Men du var ju så säker på att han aldrig skulle kontakta honom igen?
Märkligt också hur det ändrades från att ts en gång träffat älskarinnan och senare skrev hon att de aldrig träffats.
samt att hon först skrev att hon bara hade en kandidatexamen men sen hade hon helt plötsligt en master. förmodligen för att älskarinnan också hade en 😂
Tack för alla bra råd. Jag tänker inte låta honom blåsa mig. Har insett att han är för egoistisk för att kunna ta in hur han har sårat mig.
Vi bor inte ihop längre, men vi har kvar huset och barnen bor där, så vi bor där när vi har barnen (uppdelat alltså). Har varit på banken osv osv.
känns bara så surrealistiskt allt, förstår inte hur vi hamnade här...