Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

Nygift och otrogen

molly50 skrev 2020-01-21 15:27:08 följande:
    Det finns singelmän som också blir kära i den de ligger med.
    Det har jag råkat ut för själv.
    Och det finns även upptagna män som kan bli kära i andra.
    Så att de är upptagna är ingen garanti för något.
    Har du råkat ut för att singelmän har blivit kära dig efter att ni haft sex alltså?
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2023-07-31 13:34:37 följande:
    Både det och innan vi haft sex.
    Ok, men där det inte har funnits motsvarande känslor från din sida alltså? En viss utmaning att ta sig ur en sån situation kanske.
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2023-07-31 13:51:32 följande:
    Ja,det var tyvärr inte ömsesidigt från min sida.
    Tycker du att det verkar konstigt?
    Nej inte alls. Jag har inte gjort det själv men jag förstår mycket väl att man blir förtjust eller kär i en tillfällig sexpartner. Min fru blev förförd och dumpad av en kille, men hon blev ändå fäst vid honom och hoppades på en fortsättning trots att det inte var aktuellt för honom.
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2023-07-31 17:41:21 följande:
    Ja,det är kanske vanligare att det händer kvinnor än män.
    Jag har också varit den som blivit dumpad av en sexpartner och haft känslor.
    Så jag har varit på den sidan också.
    Tråkigt att du råkade ut för det.
    Men jo, jag tror att det kan vara svårare för kvinnor än män. Min fru hade också några tillfällen med tillfällig partner där båda från början var införstådda med att det vara bara sex en gång som gällde, men ändå blev hon starkt känslomässigt berörd av männen hon låg med.
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2023-08-01 11:28:31 följande:
    Det är lätt hänt att känslor blossar upp när man är intima och har sex med varandra.
    Framförallt för kvinnor.
    Men även män kan ju råka ut för detta.
    Jo, det är kanske någon poäng med de gammaldags "reglerna" att sex ska hållas inom en kärleksrelation :) 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (jaha) skrev 2023-08-10 13:18:56 följande:
    Du blandar ihop känslor och handlingar... att bli förtjust i någon och att dra ner brallorna och knulla med någon är två HELT skilda saker. ALLA kan bli förtjusta i någon annan men alla väljer inte att dra ner brallorna och ligga med personen de vart förtjusta i.

Så nej, din fru låg inte med den andra snubben för att hon "blev förförd". Hon gjorde det för att hon VILLE det, det var ett medvetet val HON gjorde, inte han.
    Observera att det inte var någon otrohet, Det var när hon var singel. Men min poäng var att hon fick känslor för killen trots att det "bara" var tillfällig sex, något som hon inte hade tänkt sig först, men som hon gick med på i alla fall sen, ja.
Svar på tråden Nygift och otrogen