Nygift och otrogen
du har alltså låtit din man flytta hem igen? börjat ha sex mm?
du har alltså låtit din man flytta hem igen? börjat ha sex mm?
1) Jag tror nog att jag förstod skillnaden mellan otrohet och öppen relation redan innan, men tack ändå för att du förklarade så tydligt! Jag menar INTE att det är toppen och alla tiders med otrohet. Jag menar att det är mycket bättre att knulla andra MED sin partners medgivande än UTAN detsamma. Däremot så tycker jag att fixeringen som många i parförhållanden har vid att ha exklusiv nyttjanderätt till partnerns kropp är lite överdriven. Men det är jättejättedumt att vara otrogen, absolut. Man ska vara snäll mot sin partner.
Vilket leder mig in på nästa punkt:
2) Du tycks tro att jag är villig att gå väldigt långt för att få min partner att gå med på saker som hon inte vill. Där tycker jag att du drar aningens förhastade slutsatser. Eller kanske lite mer än aningens förresten. I själva verket så kan jag tänka mig att kanske så ett litet frö hos min partner om att öppna upp förhållandet. Om inte det går hem så kommer jag för helvete inte att pressa på i den riktningen.
Du vet i stort sett ingenting om vem jag är eller vad jag har för moral. Att ta för givet att jag är en manipulativ narcissist enbart pga det jag skrev ovan är inte särskilt trevligt. Det är rentav otrevligt. Skulle jag vara lika otrevlig själv skulle jag t ex uppmana dig köra upp en viss tropisk frukt i röven, men det vore mig såklart främmande.
Trevlig kväll!
Jamen jisses Amalia. Jag har inte tänkt att försöka övertala min fru till något hon inte vill. Jag formulerade mig fel. Tar tillbaka allt. Jag ska aldrig försöka påverka någon till något överhuvudtaget.
Seså, nu får du leta upp någon annan främling att dumförklara.