Inlägg från: Anonym (Rozz) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rozz)
    molly50 skrev 2020-01-26 13:15:23 följande:
    De flesta vet nog att ett bröllop inte utesluter en otrohet.
    Och jag tror att de flesta gifter sig av kärlek.
    Inte i tron att de kan hålla fast sin partner i all evighet.
    Folk slänger sig huvudstupa in i sånt där, för allt känns rosenskimrande så länge förälskelsen håller i sig. Men sen kommer vardagen. 
    Tror många önskar att de inte hade gift sig. De var med i klubben ett tag i alla fall. En av dom som gjort allt rätt som en vuxen ska.
  • Anonym (Rozz)
    molly50 skrev 2020-01-26 13:54:49 följande:
    Det är möjligt. Folk verkar inte ta giftermål på så stort allvar idag.
    En del förlovar sig,men gifter sig aldrig osv.
    Själv har jag varit gift i 14 år i år.
    Och det var av ren och äkta kärlek vi gifte oss. 
    Det är lite som i USA, en fasad. man gifter sig för att det bra ut, det är vad som förväntas av en.
  • Anonym (Rozz)
    Sarah889 skrev 2019-12-29 15:45:40 följande:

Jag tror att du innerst inne vet och känner att det han gjorde är oförlåtligt. Han gjorde det inte en, inte två utan flera gånger. Han har genom sitt agerande visat att han skiter i dig totalt och att er vigsel inte var värt mer än den han knullades neddragna trosor.

Jag tror mer på att han var ute efter det som fanns under de neddragna trosorna.
  • Anonym (Rozz)

TS borde hålla kvar honom. Det är inte lätt att hitta en eftertraktad och bra älskare. För dålig kan han ju inte vara, när den andra kvinnan ville ligga flera ggr.

• Anonym (Rozz)
    molly50 skrev 2020-02-03 08:31:49 följande:
    Varför ska du börja ha mer sex med honom för att laga ert förhållande?
    Om sexet är så viktigt för honom så borde han ha pratat om det med dig innan han valde att ta steget att ha sex med en annan.
    Om det är någon som ska kämpa för ert förhållande så är det han. Inte du! 
    Han har en hel del att bevisa för dig.
    Märkligt att du ens frågar varför. Du är ju kvinna? Då vet du också att kvinnor tävlar. Hon vill bevisa att hon är ett lika bra ligg som den andra kvinnan. 
  • Anonym (Rozz)
    molly50 skrev 2020-02-03 08:53:06 följande:
    Jag hade själv aldrig ställt upp på en sådan sak för att tävla mot en annan kvinna.
    Om någon ska kämpa så är det i så fall mannen. Det är han som har betett sig som ett svin.
    Varför inte? Kvinnor förväntar sig att män ska tävla mot andra män. De ska kämpa för att få henne. Den andra kvinnan var tydligen ett bättre ligg. Nu är det upp till bevis från hennes sida.
  • Anonym (Rozz)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-03 12:23:14 följande:
    Men alltså även om det här är skrivet för att provocera så stämmer det ju! Hon måste ju varit bra eftersom han gjorde det igen och få brister ju jag. Såklart jag inte vill vara sämre än henne eller att han ska tänka på henne när han har sex med mig. Det blir ju som en ohälsosam tävling!
    Ja, jag ville provocera, och jag var lite hård/elak. Men jag tycker inte du ska känna nån press att du måste vara "bättre" än den andra kvinnan. Sex ska vara kul och kännas bra. Du får känna efter vad som känns bäst för dig. Om du vill fortsätta vara ihop med honom t ex. Ingen är perfekt, och alla har brister. Men glöm inte att du är bra som du är, och du förtjänar det bästa för dig.
  • Anonym (Rozz)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-03 12:40:46 följande:
    Ehm....den andra kvinnan hade något som varken du eller någon partner någonsin kommer kunna ha... hon var inte du....tjusningen ligger i spänningen att ha sex med någon annan än sin partner. Ombyte helt enkelt... och det förstår du väl själv aldrig går att "tävla med"?

Hur står det till med självkänslan TS? Jag kan förstå att den är låg nu efter hans otrohet. Men har den varit låg innan dess? Du resonerar som någon som anser sig helt sakna eget värde, utan stolthet.

Jag instämmer i vad andra skrivit, du borde prata med någon professionell.
    Jag kände också så när jag läst mer. TS känns lite uppgiven, och det är inte roligt att skriva provocerande grejer längre. Jag gillar inte att sparka på nån som ligger. TS, ta det jag skrivit tidigare med en nypa salt, jag ber faktiskt om ursäkt. 
  • Anonym (Rozz)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-03 16:34:51 följande:
    Egentligen inte, gillar inte daltande. Så klart ska jag inte känna nån press men jag antar att hon alltid kommer finnas kvar som nån konkurrent. Som du säger ska sex vara kul men uppenbarligen tyckte han inte det var kul med mig. Han hade ju mycket sex med mig, vi försökte ju bli gravida! På en vecka låg han flera gånger med oss båda. Sexet med henne var kul, sexet med mig var ett måste typ.
    Det är inte daltande, inte menat så åtminstone. Jag tycker du är för hård mot dig själv. Med henne var det säkert kul i början, nyhetens behag. Betyder inte att du skulle vara tråkig i sängen. Jag hoppas det löser sig för dig, hur det nu än blir. Kram.
  • Anonym (Rozz)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-03 23:43:33 följande:
    Tack. Hon är jävligt snygg och säkert grym i sängen. Hatar henne...
    Sånt kan man aldrig veta. Lätt att man målar upp scenarion i huvudet. Att nån är snygg betyder inte att man är grym i sängen. Bästa sexet jag haft var med en kvinna med alldagligt utseende. Fast hennes tuttar var allt annat än alldagliga får jag erkänna.
Svar på tråden Nygift och otrogen