Nygift och otrogen
Han gjorde allt för att slippa skilsmässa, inklusive att påstå att han gjort slut med den andra kvinnan.
Ja jag kanske försvara honom men det är ju också för att jag känner honom, eller trodde jag kände honom. Han är i mångt och mycket en fin människa, inget svin.
Det här har den sista månaden varit min räddning!! Låter kanske konstigt men när ledigheten kom fick jag ingen luft. Jag är så jävla rädd för framtiden. Att få ventilera med någon/några som inte vet något om mig har varit min livlina den sista tiden. Jag har kokat över över att hålla allt inom mig. Så jag driver inte, jag är snarare otroligt tacksam.
Du har rätt, jag behöver hjälp för att hitta till mig själv igen. Reda ut vissa saker. Men det känns lite som Pandoras ask. Någonstans känner jag att jag måste hålla mig stark nu, för min dotters skull. Hon har redan fått lida för hans jävla otrohet. Men när jag läser det du skriver om terapeut för MIN skull blir det så självklart att det är precis så det är. Men som sagt, jag är rädd för vad det leder till. Rädd för att landa i att jag vill lämna, det är ett sånt enormt stort steg.
Åh vad jag känner igen din desperation och det du skriver. Just skammen. Jag vill bara ge dig en kram för hur stark du verkar vara som tagit igenom ditt helvete och lämnade. Tragiskt va..