Inlägg från: Anonym (Respektlös) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Respektlös)

Nygift och otrogen

Han är ju enbart ångerfull för att han blev påkommen, annars hade han säkerligen fortsatt. Han har ingen som helst respekt för dig. Nu vet han att han kan göra varsomhelst och du ändå stannar kvar. Klart han skyller allt på den andra kvinnan och kallar henne för allt möjligt och att det var hon som var drivande. Knappast! Han säger det du vill höra för att det är bekvämt med dig och han vill inte stå med skammen och behövda förklara för folk vad han gjort. Du är tyvärr lurad och har blivit hans dörrmatta. Har du minsta självbevarelsedrift lämnar du honom bums. Han älskar inte dig; ingen som älskar och respekterar sin parter är otrogen, än mindre direkt efter sitt eget bröllop. Du kommer aldrig kunna lita på honom. Det kommer alltid ligga och gnaga. Gör dig själv en tjänst och hitta en snäll och trogen man

• Anonym (Respektlös)

35 sidor och ingen håller med dig. Nej, jag tror det är omöjligt att älska någon och göra en så fruktansvärd grej som han gjorde mot dig, inte bara en utan FLERA gånger. Vakna upp ur din dvala och inse vad de är för en man du gift dig med. Inte en chans på jorden att han kommer vara dig trogen. När man är så naiv och blåögd som du är, blir jag nästan arg. Sluta vara ett hjälplöst våp och ta ta i din situation och skilj dig. Du kommer ALDRIG kunna lita på honom!

• Anonym (Respektlös)

Du verkar ha blivit helt hjärntvättad. En man som är otrogen en månad efter sitt bröllop är inte kär i dig eller ens älskar dig. Du kommer med så många ursäkter för honom att jag börjar undra om det är du som är den otrogne mannen. Om ett tag får vi säkerligen se en ny tråd där du gråter ut över att din ?underbare? man är otrogen igen. Om man är otrogen under den tidpunkt i livet där man normalt sett är lyckligare än någonsin. ( som ett bröllop) hur tror det då att det kommer bli när ni får riktiga svackor i relationen? Tror du på fullaste allvar att han kommer ta sig igenom det utan att hopp i säng med andra kvinnor. Han älskar inte dig, fatta! Handling säger mer än ord. Klart han säger allt du vill höra. Och sen fortsätter han ha kontakt med henne! Helt otroligt att du inte har någon självrespekt alls.

Svar på tråden Nygift och otrogen