Fontänorgasm
Alla kan få det med rätt teknik.
Inkl männen
Alla kan få det med rätt teknik.
Inkl männen
Det beror på definition. Pratar man om en snabb tömning av skenes körtlar så är den antagligen inte viljestyrd och borde således inte gå att lära sig, medan tömningen av urinblåsan ju (delvis) är det och borde kunna ske under en orgasm hos de flesta. Sedan om någon av varianterna är önskvärda är väl en annan fråga. Personligen blir jag redan mer våt än jag vill bli.
Det beror på definition. Pratar man om en snabb tömning av skenes körtlar så är den antagligen inte viljestyrd och borde således inte gå att lära sig, medan tömningen av urinblåsan ju (delvis) är det och borde kunna ske under en orgasm hos de flesta. Sedan om någon av varianterna är önskvärda är väl en annan fråga. Personligen blir jag redan mer våt än jag vill bli.
Det finns inget "squirtsekret". Det är alltid urin om det överstiger några få milliliter. Urin bildas snabbare under kåthet och sex, så det är utspätt oavsett om man kissar på toaletten strax efter sex, eller om man tömmer urinblåsan under orgasm. Om man har koncentrerad urin i blåsan och får en sk "fontänorgasm" är den precis lika "riktig" .
Vissa tömmer blåsan ofrivilligt utan att göra något. Andra krystar medvetet och då ökar ju "förutsättningarna" att tömma urinblåsan under orgasm.
De körtlar som innehåller sekret rymmer endast några få milliliter. Allt annat är kort och gott urin.
Vad menar du att denna vätska finns? Vilken "blåsa" kommer det ifrån om det är "äkta" ?(.... som tydligen är okänd för kunskapen om människans anatomi... ?)
Vad händer med denna vätska om man inte får fontänorgasm?
Allt detta snack om att vara nykissad skulle vara helt irrelevant om det nu var en annan vätska.
Ja, urin bildas snabbare under sex och kåthet.
Hela resonemanget är likt "kejsarens nya kläder"
Eller hur.... Vacumpump.... Sexigt....
Hur mycket rymmer denna Vacumpump?
Klart det påverkas hur mycket urin det kommer under orgasm beroende på hur mycket urin det finns i blåsan.
Så du menar att alla kvinnor har en stor körtel som rymmer speciell "fontänvätska"???. Var sitter den? Hur mycket rymmer den?
De körtlar som innehåller sekret rymmer endast några få milliliter. Allt annat är kort och gott urin.
Vad menar du att denna vätska finns? Vilken "blåsa" kommer det ifrån om det är "äkta" ?(.... som tydligen är okänd för kunskapen om människans anatomi... ?)
Vad händer med denna vätska om man inte får fontänorgasm?
Allt detta snack om att vara nykissad skulle vara helt irrelevant om det nu var en annan vätska.
Ja, urin bildas snabbare under sex och kåthet.
Hela resonemanget är likt "kejsarens nya kläder"