vill2017 skrev 2020-08-08 12:34:51 följande:
Kul att se att det snart är dags för dig! Har undrat hur det går :) vilket BB valde ni till slut?
Jag blev igångsatt på BF +11 och det gick superbra men be om epidural så snart det börjar kännas för jobbigt tycker jag. Var heller inte för rädd, för jag hade gjort om det i morgon om jag kunde! Så himla häftig känsla! Tråkigt med Corona dock för jag antar att din sambo inte får stanna kvar eller har de ändrat reglerna? Hur som helst är barnmorskorna och sköterskorna helt fantastiska som stöd så du kommer få bra hjälp.
Har ni tänkt ut några bra namn?
Vår skrutt är snart 7 månader och jag är precis i sluttampen på amningen. Ska ringa Sophiahemmet efter semestern för att planera in syskonförsök så att vi kommer igång inom rimlig tid. Vet inte hur det ser ut med köer nu osv och med tanke på att det kanske kommer behövas nya ägguttag vill vi inte vänta för länge.
skönt o höra! Vilket sjukhus var det nu igen? Vi valde bb Stockholm. Ja vet faktiskt inte hur det ser ut! Vi båda har haft corona samt har antikroppar men antar att dom inte kollar på det. Men hoppas verkligen han får StAnna, jag tror faktiskt att partnern får det. Aa vi har lite namn på gång. Främst ett som vi båda gillar!
Juste. Hur känns det att isf börja med hela ivf grejen igen? Ni kommer inte orka försöka på egen hand först? Eller det beror ju på vad ni hade för fel iofs.... vi har ju två i frysen till senare som jag hoppas ska fungera!! Massa kramar på dig o gulligt att du tänker på mig!