Inlägg från: Anonym (R) |Visa alla inlägg
  • Anonym (R)

Vad tycker ni om att SD är störst?

Padirac skrev 2019-12-25 19:32:16 följande:

SD har enorma problem med att människor har olika traditioner och olika härkomst.

Nolltolerans är väl för mycket att säga med tanke på vad MK själv säger om detta

- att lite rasism, nazism och antisemitism är Ok bara det inte är kontinuerligt...

SDs eviga tjat om 'nedärvda essenser' är inget annat än kulturrasism och rasism.

SD menar att människor med en annan kulturell bakgrund har vissa genetiskt betingade

egenskaper som gör att de inte kan bli svenska, inte kan passa in i Sverige, är med brottsliga osv,

Glöm inte att både JÅ och MK har uttalat sig märkligt om Zlatan - att han rör sig på ett osvenskt sätt..

Vad är det för parti som har tankegods som verkar direkt hämtat från 30-talets tyskland

www.aftonbladet.se/kultur/a/p6kegW/30-talets-rasbiologi-gar-igen-i-sds-kultur-rasism

"På samma sätt som de tyska 1930-talsnazisterna menade Karlsson, känd som partiets chefsideolog,

att detta diskvalificerade Ibrahimovic från den svenska gemenskapen."

Låt mig gissa, du är en av dessa personer som tycker det är kanon med mångkulturellt samhälle och människors lika värde?

Tänk till lite och förstå litegrann vad SD vill.

Om inte kan jag varmt rekommendera dig åka ner och jobba i Saudi och andra muslimska länder så kommer du förstå och din åsikt kommer med 110% säkerhet ändras.

Nej jag är inte rasist. Ja, jag röstar på SD.

Jag har jobbat i dessa länder i över 15 år inom sjukvården.
  • Anonym (R)
    Anonym (Demokrat) skrev 2019-12-25 23:53:08 följande:

Hej, du som jobbat inom sjukvården i dessa länder i över 15 år. Jag ser att du ger intryck av att människor inte har lika värde. Hoppas att du håller dig långt från svensk sjukvård, verkar inte som att du är bekant med SFS 2017:30 3 kap 1 paragraf.

Om du hade sätt vad som händer nere i dessa länder (i normala situationer, alltså inte under krig) så hade du förstått.

Människor har lika värde. Men människor som inte behandlar andra människor som lika värde är ingenting värt.

En kvinna i dessa länder har inget direkt värde utom en avelsobjekt.

Om en kvinna blir våldtagen och blir gravid åker kvinnan i fängelse, barnet in på hem och mannen går skuldfri.

Barnen där nere sitter och läser koranen mer än vad de får lika eller läsa läroböcker.

Barnen får aldrig se varken naket eller lättklätt, varför tror ni så att dessa flyktingar blir hysteriska när dom kommer hit till Sverige och ser varannan kvinna gå runt i kort kort?

Neurologiska sjukdomar i dessa länder är ett faktum, kan ni gissa varför?

Att vara utländsk kvinna i dessa länder eller utländsk i huvudtaget får man vara väldigt försiktig.

Våldtäkter på så kallade "nannys" är otroligt vanligt. Männen går alltid fria.
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?