Inlägg från: Hel96 |Visa alla inlägg
  • Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • Hel96

~Rekommenderar er alla att kolla in Joakim Lamotte's live videos, kan vara bra för er som fortfarande är blinda och tror att SD är ett rasistiskt parti. Ni må ändra er efter att få se det som verkligen händer.

Snart blir väl Sverige ett mångkulturellt land..åh, det är det nog redan, men kan iallafall tänka mig ett islamiskt land om vi inte gör någonting. Ingen Jimmie = Islamisering.

Har ni hört om safirskolan där lärare (som återvänt från IS!) Lär barn om islamisering? Tack o lov att den är borta nu..

Men ni ser ju vart Sverige är på väg...

• Hel96

Blir så glad när jag läser kommentarsfältet! (Bortsett ifrån lite dåliga toner varstans, men blir ju så ändå när det diskuteras politik)

Att det finns liberaler och centerpartister mm här som vänt sig till SD, det värmer verkligen mitt hjärta.

Och ni som har dålig syn på Jimmie Åkesson borde se alla hans debatter, varje gång sätter han den ena på plats! Richard Jomshof är också ganska grym, checka in honom.

Alla som röstar på S; Ta en liten titt på er historia så kommer ni att inse att S är ett av det mest rasistiska partiet i riksdagen ;)

Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?