Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Är jag bisexuell eller inte?

Jag har aldrig varit kär i en annan kvinna, tänker aldrig på dom i romantisk mening, kollar aldrig in kvinnokroppar eller reagerar på dom om jag ser dom naken.

Men om jag t.ex läser en sexnovell (föredrar det framför porrfilm) om två kvinnor så kan jag bli sjukt upphetsad. Nästan så att jag blir mer upphetsad av det än av heterosex.

Bör jag se mig som bisexuell? Eller måste man även kunna ha ett romantiskt förhållande med dom?

• Svar på tråden Är jag bisexuell eller inte?
  • Anonym (Jag)

Men om jag nu skulle förverkliga mina fantasier? Om man kan ha sex med en kvinna men förmår sig inte att bli kär i dom, tycker ni det blir annat då?

• Anonym (Jag)
    Anonym (Isf är jag också de) skrev 2019-12-22 23:27:13 följande:

Men ja! Var väl exakt det jag menade!

Man har väl sex med den personen man är attraherad av!

Jag kan väl säga att jag blir aldrig attraherad av kvinnor IRL , det är bara i fantasin.

Sen vet jag inte hur jag skulle känna om jag verkligen fick möjligheten att prova...
  • Anonym (Jag)

Ja, det är väl så, jag får prova helt enkelt...;) rent spontant så känns det väl lite eh "främmande" att ta på en kvinna men det kan ju ha att göra med att jag just bara har erfarenhet av enbart män... Sen vet jag väl inte om möjligheten till att testa är så väldans stor då jag bor i en småstad där alla känner alla i princip och jag även har små medel att röra mig utanför med, men vem vet...

Tack för att ni tog er tid att svara!

Svar på tråden Är jag bisexuell eller inte?