Lilly2013 skrev 2020-02-08 12:05:49 följande:
Jo jag vet men eftersom dom tycker det är onödigt så har jag inte brytt mig. Tänker att e de då duktiga som de utgör sig så borde det gå att lura på dom. Men börjar känna mig lite tveksam.
Verken du eller jag har ju lyckats och kanske de bara klarar de patienter som inte har något missfallshistorik
Det finns flera med missfallshistiorik som lyckats hos Avaclinic i Riga, jag har pratat med en hel del som lyckats där, trots tidigare missfall. Men det beror ju på vad missfallen beror på.
Missfall kan ju bero på massor med olika orsaker, tex koagulationsproblem, immunförsvaret, endo (kan endast konsateras om man gör lapro),olika fel på livmodern, polyper, sammanväxningar, infektioner, äggfel, spermafel, etc etc
Har man endast tex koagulationsproblem, så får man missfall, men det räcker med Trombyl och Fragmin för att slippa få missfall.
Men om man som du och jag behöver mycket mer än Trombyl och Fragmin, så blir det såklart svårare.
Om man har tex immunproblem så tar inte Riga ansvar för det efter plus, utan man måste ha en extra läkare (som tex Dr Gorgy eller Dr D) som sköter om immundelen fram till förlossningen.
Riga använder heller sig inte av läkemedel som Ivig, progesteronsprutor, och Neupogen och annat som Dr Gorgy i London och andra kliniker använder sig av.
Olika kliniker /läkare använder sig av olika verktygslådor helt enkelt.