Limarie skrev 2020-01-28 14:33:26 följande:
Donatorn fick avbryta. EevaLiisa ringde, koordinatorn. Inget vi är ledsna eller så. Och tyvärr har de inga ägg i äggbanken kvar. Så det går inte heller. Så nu är detta kört. Väntan sedan i oktober, massa med energi för att få pengarna från FK, pengarna för läkemedel osv.
Hon sa att de ska leta efter en ny donator men de har egentligen ingen riktig donatorbank som i Tjeckien eller Ryssland. Därför fått vi en donator som inte ens passade mig.
Tidigast kan vi göra ett nytt försök i april. Nice.
Alltså efter allt vi har upplevt kan jag absolut inte rekommendera Ovumia! Kommer längre fram skriva ett inlägg separat där jag skriver ned allt så att man kan få en samlad bild.
Jag hatar denna process. Vi blir aldrig ruvare! Nu håller vi på i ett år och ändå inte ett enda embryo.
Vad tråkigt!!

( Så surt när man tagit mod till sig för att gå igenom denna process med ÄD och så skiter det sig ändå på vägen så att man får tänka om (igen!) och kastas in i den känslomässiga torktumlaren!!
Väldigt imponerad över er dock som så snabbt tog beslut om Tjeckien, verkligen strongt gjort! Ni får klappa er själva på axeln för att ni är så handlingskraftiga och modiga! Det kommer vara värt det i efterhand om det funkar!!<3<3
Vad är status med Huddinge annars? Ni kanske kan ringa upp dem igen och se om ni kan få en kallelse snart igen?
Kraam, kämpa på!!