Tar du satsen i munnen?
Det finns flera anledningar till att jag älskar Att hon fortsätter att suga tills jag är helt tömd.
Dels är det absolut skönast att hon fortsätter suga ända till utlösningen och efterskalven.
Några av mina tidigare kvinnor har slutat suga precis innan det går och det är väl ok. Hellre det än att hon inte suger alls.
Men det är helt oslagbart när hon fortsätter, passionerat, generöst och hämningslöst.
Känslan att hon älskar det hon gör, älskar mig och allt med min kropp ända till sista droppen.
Så, glad och tacksam att hon suger alls men när hon avbryter så påminner det mig att en del av mig, min utlösning är motbjudande och väcker äckel tar bort en liten del av den totala ohämmade njutningen.
Jag kan aldrig stänga av hjärnan helt och ge mig hän fullständigt. Det dyker alltid upp en liten tanke att hålla koll, förvarna, dra sig bort.
Jag undrar om kvinnor skulle känna annorlunda inför att bli slickade om det funkade likadant? Alltså om killen slickar, hon närmar sig och säger ja, ja, nu... och precis då slutar han i vild panik inför det kommande ?äcklet? och fortsätter hjälpligt med fingrarna precis när det närmar sig..