Att leva med en man som inte tänder på en
Prata med honom, säg vad du vill ha, saknar och är rädd att ha förlorat, fråga vad han vill ha och tycker sig sakna.
Jag och min hustru sitter nästan där ni är, men skillnaden är att jag kan inte ta upp nånting utan att hon skall ta illa upp och börja vrida saker... så för oss blir det snart terapi eller skilsmässa för dåligt/inget sexliv är inget sätt att leva som normal männska.
När man säger sina egna känslor och behov så blir det sura miner och förvridet...
Jag tror nog att det finns två olika typer av människor.
Det finns dom som behöver sex och dom som inte behöver.
Dessa är svåra att se i början för nästan alla är i behov av sex i början men med tidens gång så kommer den rätta personen fram.
Så det är 50/50? antingen så blir det så att när ens rätta jag kommer fram så matchar man eller så gör man det inte.
Personer som behöver sex och är med en som behöver sex har ett bra och fungerande förhållande
Personer som inte behöver sex och är med en som inte behöver sex har ett bra och fungerande förhållande.
Personer som behöver sex och är med en som inte behöver sex har ett förhållande som är som en skör tråd.