• Fritz08

Att leva med en man som inte tänder på en

Jag har accepterat läget.

Är 50+ och lever i ett 16 årigt förhållande, varav 7 år utan ett sexliv. Det blir endast godnatt och godmorgon puss som oftast jag ger min fru.

Har fått tips här på FL om att lämna henne, men jag tror inte att ?gräset är grönare på andra sidan? Jag vet vad jag har, inte vad jag kanske får. Kanske ett liv i ensamhet till jag dör.

Så... efter ett flertal försök att starta sexlivet med negativt resultat har jag nu accepterat att leva med frun på detta vis.

För att få beröring besöker jag en vanlig massör då och då.

Jag hoppas att det löser sig för dig.

• Fritz08

TS

Kanske kan du få igång hans lust om du föreslår att ni köper varsin sexleksak via nätet?

Leta fram en svensk websida med erotisk framtoning och visa honom den.

Iofs så fungerade inte detta på min hustru, men om det var jag som inte haft lust tror jag att det fungerat på mig som är man.

Gillar han massage och spa kanske ni kan besöka ett hotell som kan erbjuda detta.

• Fritz08

Det kan vara som O skriver för vissa människor.

Varför lämna ett perfekt förhållande där man fortfarande älskar sin partner, men sexliv och närhet fattas?

Visst, det är jävligt jobbigt att leva utan detta, men det som är bra överväger det dåliga.

Nu är jag iofs 50+ och har upplevt en del negativt i livet, så jag kanske har en viss rädsla för det okända som kan hända om jag separerar.

Svar på tråden Att leva med en man som inte tänder på en