Inlägg från: Etaj |Visa alla inlägg
  • Etaj

Fler över 40 som planerar barn?

Hej

Får jag vara med här! Jag är inte 40 än men ack så nära, fyller 39 år i sommar.

Jag har 4 barn från ett tidigare förhållande.

Jag och min sambo vill så gärna få ett gemensamt barn.

Fick ett mf och ett ma under 2019, så hoppas på ett + nu i januari 2020.

• Etaj
    Solros2 skrev 2020-01-03 19:28:56 följande:

Hej och välkommen! Visst får du vara med här!! Önskar dig lycka till !

Tack så mycket :D och detsamma!
  • Etaj
    Maily skrev 2020-01-04 08:50:34 följande:

När ska man kunna känna av tecken? Är det efter implantationen? Jag är på ÄL+7 nu och känner ingenting alls förutom trötthet... har BIM om en vecka exakt. Någon mer som är i samma "fas"?

Jag är också på ÄL+ 7, jag har molande värk i magen lite då och då och jätte mycket vita flygningar
  • Etaj
    Etaj skrev 2020-01-04 09:07:56 följande:

Jag är också på ÄL+ 7, jag har molande värk i magen lite då och då och jätte mycket vita flygningar

Flytningar ska det stå...
  • Etaj
    Maily skrev 2020-01-04 09:30:17 följande:

Jag har faktiskt också en del flytningar, mer är jag brukar ha under den här perioden, men ändå inte jättemycket... har läst att det kan vara ett tecken så hoppas det är så för dig  Molvärk i magen hade jag igår men var nog för att jag åt bulldeg haha, för idag känner jag inget  Tempar du? 

Har också läst det så hoppas hoppas! Håller tummarna för dig med. Nä det gör jag inte jag har använt cb advanced digital fick dock aldrig någon blinkande gubbe som man ska dagarna innan ägglossning utan direkt fast gubbe från ingenting dagen innan..

Tempar du?
  • Etaj

[quote=80167728][quote-nick]blomma79 skrev 2020-01-16 10:36:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Inte ett fjärde men försöker med ett femte, vårt första gemensamma. Fick ett mf och ett ma förra året så hoppas att det snart går vägen... mina barn fyller 16, 14, 12 och 9 i år.

• Etaj
    AndraSladdis skrev 2020-01-28 21:41:29 följande:

Två frågor: Är det någon annan i den här tråden som är nära BIM? Kanske roligt att följas åt. För min del är jag nästan säker på att det inte blev något dock!

Och för det andra, finns det någon som har kort lutealfas (<11 dagar)? Lutealfasen ska väl egentligen påverkas av åldern, men min är ändå kort.

Jag har BIM 8/2 hoppas hopps
  • Etaj

Tror jag plussade imorse, väldigt svagt men ändå ska testa om nån dag igen....

• Etaj
    Grilimy skrev 2020-02-07 13:38:42 följande:

Men ååh!! Grattis!!!! Jag blev helt tårögd. Vilken lycka!

Tack snälla!
  • Etaj

Tack så mycket alla!

Är så glad men ändå så orolig hade 2 mf/ma förra året...

• Etaj
    AndraSladdis skrev 2020-02-14 20:24:38 följande:

Stort grattis! Var inte du lite under 40, eller minns jag fel?

Tack så mycket! Jo fyller 39 i sommar
Svar på tråden Fler över 40 som planerar barn?