Inlägg från: Amla07 |Visa alla inlägg
  • Amla07

Hur nog är ni med dokumentera nya tänder?

What? Varför i h-vete ska man sitta och skriva upp sånt för? Måste vara några nitiska förstagångsmammor med för mycket tid som gör sånt .. bvc och folktandvården sköter kontroll och dokumentation, finns noll anledning att lägga tid på sånt pill och det innebär inte att man är en oengagerad förälder utan snarare att man lägger sin tid på rätt saker.

• Amla07

Det enda som är intressant är ju att barnet utvecklas normalt. När kiddo fick en tand, vände sig, började krypa, började gå är totalt ointressant även för barnet självt. Mina barn (nu nedre skolåldern) hsr aldrig frågat efter sådan info, och skulle de mot förmodan göra det så skulle jag ge ett genomsnittligt svar utan det minsta lilla dåliga samvete.

• Amla07

Det enda som är intressant är ju att barnet utvecklas normalt. När kiddo fick en tand, vände sig, började krypa, började gå är totalt ointressant även för barnet självt. Mina barn (nu nedre skolåldern) hsr aldrig frågat efter sådan info, och skulle de mot förmodan göra det så skulle jag ge ett genomsnittligt svar utan det minsta lilla dåliga samvete.

Svar på tråden Hur nog är ni med dokumentera nya tänder?