Hjälp, sorgen knäcker mig!
Hej.
För en månad sedan blev jag och min man av med vår tvillinggraviditet i ett MA i v.11 (fostrena dog ca v.7) fick Cytotec med hem och den smärtan och dom blödningarna är något jag aldrig vill uppleva igen!!
MEN, jag fortsatte blöda och hade småont så jag krävde en efterkoll på KK där ganska mycket rester fanns kvar... fick tid en vecka senare för skrapning.
Den gick bra verkar det som. Var blödningsfri 2 dagar sen kom blödningarna tillbaka och lite mensvärksliknande smärtor. Fullt normalt vad jag förstått.
Men jag är SÅ less på att blöda nu!! påminns jämt om vad vi gått igenom när jag ser blodet...
Vill bara sluta blöda och få sörja ifred. Känner mig både arg och ledsen. Gråter gör jag varje dag och sorgen känns hemsk, så pass att jag äter dåligare och nästan sover bort dagarna. Vill ingenting :(
Vi fick dessutom ett utomkveds innan denna grav. i mars i år...
Känner bara skuld och hopplöshet som om detta är mitt fel. Är dessutom typ 1 diabetiker och fick veta att jag då löpee större risk för missfall vilket känns ännu mera skuldbelagt förstås!! :(
Vet inte om jag vågar bli gravid igen.. jag längtar ju så himla mycket... men jag vet inte om jag vågar bara.
*gråter*