BIM januari
Glömde bilden, här kommer den
Mitt test-streck satt också på ena sidan av stickan. Funderade på om det var färgrester och att det ?riktiga? sitter i mitten. Men har ingen aning om hur det funkar egentligen.
Jag vill annars rekommendera predictor early som mäter ifrån 10. Tycker dom var superbra och tydliga. Finns bland annat på apotea att beställa
Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(
Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(
Jag hade plus på Cb early också. Men negativt på digitalt tex. Så ta ett digitalt :) Kan ha varit kemiskt men känns inte så.
Jag hade plus på Cb early också som var blått. Men negativt på digitalt tex. Så ta ett digitalt :) Kan ha varit kemiskt men känns inte så.
Fy fan, är så jävla nojig. Vill VERKLIGEN att det ska vara sant och att det ska gå hela vägen.
Nu ska jag sluta spamma..:)
Två positiva test irad, om än svaga. Men idag mens. Skit också! Antar att jag får flytta till bim januari nu :(
Fan, här började man blöda efter svaga plus på flera olika tester. Så tidigt missfall för mig. Hoppar vidare till nästa tråd.
Vi får hänga tillsammans i nästa tråd istället, nästa månad är det vår tur! <3
Har faktiskt läst om både rosenrot och apiforce så det är något jag är sugen på testa, dock har jag hört nackdelar också att vissas cykler blivit helt galna så vet inte riktigt om jag vågar typ!
Denna cykel kommer nog blir runt 45-50 dagar om ÄL kommer inom några dagar. De tre senaste cyklerna har varit runt 36-40 dagar.. jag funderar faktiskt på att söka hjälp snart för detta, är det något ni har funderat på?:)
Hej alla!
Har följt lite vid sidan av då jag inte vill hoppas på för mycket. Jag hade beräknad mens idag, men har haft några droppar blödning i två dagar. Är superfundersam på vad det kan vara. Är det någon som varit med om liknande. Är det någon idé att testa imorgon eller är det för tidigt om det skulle vara en nidblödning? Trodde det var mensen som var på g, men den är inte ens i närheten verkar det som. Med vår första så hade jag inte såhär, där slutade jag bara blöda helt och mensen kom aldrig. Men såhär har jag inte varit med om innan! Inga andra symptom eller så men det hade jag inte med första heller.
Vad tror ni, testa eller inte?
Tack för tips! Har du testat det?:)
Måste gå och shoppa massa vitaminer imorgon haha! Undra om man kan köpa munkpeppar, apiforce på apoteket..
Ni som är mellan ÄL och BIM..hur lever ni? Jag vågar typ inte ha sex mellan de tillfällen för att råka "skaka bort" ett eventuellt ägg/spermie. TOTALT galen tanke jag vet... :o
Haha förstår dig! Sån var jag också dom två första gångerna. Då hade jag också sjukt ont i äggstockarna, tror dom höll på att vänja sig vid livet utan preventivmedel, så hade ingen som helst lust att ligga. Vilket gjorde att jag missade ägglossningen varje gång då jag hade en mycket längre cykel än jag trodde. Men blir lite nojig för allt möjligt nu också typ långa promenader, viss mat osv. Man vill ju inte riskera något även om man rent logiskt vet att det inte är någon fara.
Testade negativt i torsdags och hade BIM 25/1, blev sedan sjuk i söndags och fick en brun liten spotting söndag natt och måndag, sen inget mer.. tyckte det va konstigt för har oftast riklig 6 dagars mens så jag köpte test och detta dök upp direkt, Är heeelt i chock!?