• Hoppas96

BIM januari

Bellsss skrev 2020-01-05 09:54:33 följande:

Här är det. Dålig kvalité på bild men även sambon ser strecket. Är äl + 11 och bim 11/1 tror jag.

Det kommer ingen bild :)
  • Hoppas96
    Stoltmoster skrev 2020-01-05 15:39:07 följande:

BIM - 2 <3

Åh grattis vad skönt!!
  • Hoppas96
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-05 19:27:19 följande:

Ni som har plussat, vad för symtom har ni?

Extremt ömma bröst och synliga ådror på dem, gasig.. Typ det :)
  • Hoppas96

Bim-1, ska sticka iväg och köpa ett digitalt strax :) Fastän jag ser ett streck kan jag knappt tro det, vi köpte ett digitalt igår men råkade köpa fel, blev det med digitalt plus vilket egentligen ju är samma men gravidhormonerna verkar redan ha slagit till för jag skulle absolut inte ha något annat test än det som det står gravid på, haha.. Behöver liksom att någon annan säger det!

Kan inte förstå att detta händer! Var så ledsen efter vårt missfall förra månaden, men är så glad att vi vågade köra på direkt igen. Hoppas detta vill stanna. Lycka till till alla i denna tråd <3
  • Hoppas96
    MissJibs skrev 2020-01-06 08:58:10 följande:

Igårkväll trodde jag att blödningen gett me sig då jag enbart hade lite brunfärgad flytning. På morgonen kom d blod igen... D här me tålamod. Dag 13 me blödning o igår starkare på gravtest. Bara fortsätta vänta. Men blöder jag ff imorgon kanske man ska ringa o rådfråga på 1177.

Jag tycker absolut att du ska göra det. På 1177 webbsida står det att man ska ringa om man blöder rikligare än mens. Hoppas allt är ok men safea och ring!
  • Hoppas96
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-09 07:00:00 följande:

Jag tror jag plussade precis...

min temp som har legat så lågt hela cykeln chockhöjdes till 37.03 idag (36.67 igår). Tog ett predictor early och bifogar bild nedan:

Ser ni 2 streck?

Ja, svagt plus!
  • Hoppas96
    Supertrio skrev 2020-01-12 07:15:44 följande:

Ni som har plussat, stort grattis!!:)

Vad hade ni för symptom? Hur tidigt kom det? Och vad var annorlunda mot andra cykler?

/ En som inte skulle överanalysera symptom denna gång..;)

Väldigt tidigt extremt ont i brösten, flytningar, gasig, tjocka blå ådror på brösten.. Typ det hehe :) senare också lite ilningar upp mot livmodern
  • Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-11 18:18:26 följande:

Jag har googlat runt tills jag blivit galen men inte fått ett riktigt svar. Alkohol när man ska försöka skaffa barn är ju ändå rätt logiskt och lätt att hitta info om att man ska dra ner på. Jag har inte druckit en droppe under detta försök, men idag på ål+4 ska jag på en tjejkväll där dom andra kommer dricka. Om jag dricker cider, är det dumt ? Känns som jag sabbar chanserna. Hur "illa" är det att dricka när man är där jag är i cykeln ?

Vet inget om chanser osv men det sägs ju att man ska minska på det när man vill bli gravid. Två glas är nog inga konstigheter :) dagen eftersom jag hade äl drack jag en hel del och satt på pub, dock knappt druckit någonting alls på hela hösten. Samtidigt kanskr man ångrar sig sen om man inte får plus, så du får försöka göra en avvägning :)
  • Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-12 11:17:57 följande:

Ja det blev det lilla lilla lilla vinglaset igår. Inget mer, så jag är inte orolig. Men du har ju plussat !! Grattis! Så kul för dig har man ju sett i tidigare trådar. Hoppas på att jag är likis ! Hur tidigt fick du ont i brösten ?

Det gjorde du rätt i, man ska följa magkänslan :) jas, tack så jättemycket, känns så sjukt och är jätteglad men också orolig pga tidigt missfall förra månaden. Rädd att förlora det liksom! Men efter bm besök ska det nog lugna mig lite :)

Hoppas du får plussa snart också!

Jag fick ont typ bim+7/8 sen har det hållt i sig!
  • Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-12 16:50:56 följande:

Ja, fullt förståeligt. Hoppas! Men menar du verkligen BIM+7/8 ? Tyckte du nämnde att det kom tidigt haha!

Jag menar såklart äl+7/8 haha!
  • Hoppas96
    JeSuisMoi skrev 2020-01-13 14:07:22 följande:

Idag har jag fått svagt på Early. Tog även ett vanligt test, ett ytterst svagt streck där med (nedre på det inverterade). Jag är på äl+9-10. Kemisk graviditet förra cykeln och innan dess tidigt missfall, så jag hoppas innerligt att det håller sig kvar den här gången. 

Det ser lovande ut för att vara så tidigt :)
  • Hoppas96
    Tjoppa12 skrev 2020-01-12 21:55:06 följande:

Okej! Vad spännande, att det kom så på en gång ?? Jag är på äl+5 och mina bröst ömmar rätt mycket. Det gör dom aldrig såhär tidigt men...det har hänt, men sällan. Jag var rädd att det var kört, att pmsen hade kommit tidigt eftersom ägget troligtvis inte fäst.. men vem vet . Det kanske inte är så , förhoppningsvis inte

Ja det kom väldigt tidigt, hoppas det är symptom för din del! Håller tummarna :&
  • Hoppas96
    JeSuisMoi skrev 2020-01-13 19:28:03 följande:

Hoppas verkligen att det fortsätter öka, är livrädd just nu...

Förstår verkligen känslan, har varit med om att det inte ökar och att det ökar. Jättejobbigt med det förstnämnda. Folk säger slappna av och prova om några dagar men det enda som lugnade mig var att se stegring varje dag, och känner man så tycker jag man ska göra det. Jag testade fram till bim+5 och då tog testerna slut. Tänker ta ett digitalt för att se att veckorna ökat senare också. Lugnet kommer när man är redo för det tror jag :)
Svar på tråden BIM januari