BIM januari
Här är det. Dålig kvalité på bild men även sambon ser strecket. Är äl + 11 och bim 11/1 tror jag.
Här är det. Dålig kvalité på bild men även sambon ser strecket. Är äl + 11 och bim 11/1 tror jag.
BIM - 2 <3
Ni som har plussat, vad för symtom har ni?
Igårkväll trodde jag att blödningen gett me sig då jag enbart hade lite brunfärgad flytning. På morgonen kom d blod igen... D här me tålamod. Dag 13 me blödning o igår starkare på gravtest. Bara fortsätta vänta. Men blöder jag ff imorgon kanske man ska ringa o rådfråga på 1177.
Jag tror jag plussade precis...
min temp som har legat så lågt hela cykeln chockhöjdes till 37.03 idag (36.67 igår). Tog ett predictor early och bifogar bild nedan:
Ser ni 2 streck?
Ni som har plussat, stort grattis!!:)
Vad hade ni för symptom? Hur tidigt kom det? Och vad var annorlunda mot andra cykler?
/ En som inte skulle överanalysera symptom denna gång..;)
Jag har googlat runt tills jag blivit galen men inte fått ett riktigt svar. Alkohol när man ska försöka skaffa barn är ju ändå rätt logiskt och lätt att hitta info om att man ska dra ner på. Jag har inte druckit en droppe under detta försök, men idag på ål+4 ska jag på en tjejkväll där dom andra kommer dricka. Om jag dricker cider, är det dumt ? Känns som jag sabbar chanserna. Hur "illa" är det att dricka när man är där jag är i cykeln ?
Ja det blev det lilla lilla lilla vinglaset igår. Inget mer, så jag är inte orolig. Men du har ju plussat !! Grattis! Så kul för dig har man ju sett i tidigare trådar. Hoppas på att jag är likis ! Hur tidigt fick du ont i brösten ?
Ja, fullt förståeligt. Hoppas! Men menar du verkligen BIM+7/8 ? Tyckte du nämnde att det kom tidigt haha!
Idag har jag fått svagt på Early. Tog även ett vanligt test, ett ytterst svagt streck där med (nedre på det inverterade). Jag är på äl+9-10. Kemisk graviditet förra cykeln och innan dess tidigt missfall, så jag hoppas innerligt att det håller sig kvar den här gången.
Okej! Vad spännande, att det kom så på en gång ?? Jag är på äl+5 och mina bröst ömmar rätt mycket. Det gör dom aldrig såhär tidigt men...det har hänt, men sällan. Jag var rädd att det var kört, att pmsen hade kommit tidigt eftersom ägget troligtvis inte fäst.. men vem vet . Det kanske inte är så , förhoppningsvis inte
Hoppas verkligen att det fortsätter öka, är livrädd just nu...