BIM januari
Ja jag har alltid haft ömma bröst, spottings, molvärk osv tidigare cykler och trott de varit nåt men icke! ÄL+15 imorgon, ska testa då kanske :)
Ja jag har alltid haft ömma bröst, spottings, molvärk osv tidigare cykler och trott de varit nåt men icke! ÄL+15 imorgon, ska testa då kanske :)
Mina går också upp och ner, såg tydligt, sen ingenting, tidigare idag nästan inget. Sen pang alldeles nyss fick jag superpositivt. Så nu blir det att ligga i (höhö)
Jag tog ut min spiral den 6/12 och fick efter någon dag en blödning som höll i sig i några dagar. Tolkade detta som mens. Enligt det skulle jag ha haft bim idag eller igår men ingen mens i sikte och gravtest är negativt. Tempen håller sig och jag har molvärk och ömma bröst (brukar aldrig ha det runt mens annars). Blir galen!! Vill inget annat än att ha mens så vi kan försöka igen liksom.. Blir så frustrerad över att inte känna min kropp :( är på CD32 idag..
Hej tjejer!
Jag har varit tyst ett tag men troget läst era inlägg, grattis till alla plus! :)
Är det någon här som håller koll på sina flytningar?
Jag har utifrån tidigare cykler beräknad ÄL nu på lördag men har nu börjat observera mina flytningar och idag bildas väldigt långa trådar när jag drar isär fingrarna. Har läst att detta indikerar hög fertilitet/nära ÄL. Är det någon som har erfarenhet av detta? Antar att det bara är att ligga på men blev nyfiken om någon varit med om samma :)
Ja jag har hyfsat regelbundna cykler! Runt 30 dagar. Har i regel ÄL på CD16 (senaste har skett på CD 15, 18, 16). Jag har tempat sedan juni då jag tog ut spiralen och vi började försöka. Har dock inte undersökt flytningar förrän denna cykel. Jag trooor att jag läst att man kan ha dem några dagar, men är väl bara vänta och se :)
Nej det har du rätt i! Arbetsveckan började ju på en tisdag nu också så är närmre till helg än man tror :)
Åh vad spännande! Jag har aldrig symptom annars runt ÄL utan litar på ÄL-tester och nu kanske även flytningar/sekret då!
Läste om din senaste långa cykel. Brukar du ha oregelbundna cykler annars också?
Någon mer som är några dagar från bim (jag är på ÄL+10) som har molvärk/mensvärk? Jag har haft det hela dagen igår och idag. Springer på toa hela tiden för det känns som att det kommer komma när som...
Jadu, tre dagar till BIM och får solklara negativa resultat. Har lite ont i bröstvårtorna fortfarande men känslan avtar mer än vad den tilltar. Är också riktigt deppig nu över detta. Blev ju gravid för 10 år sedan när jag bara glömde två piller, nu har jag tagit ägglossningstester och legat på rätt dagar. Är 27 fyller 28 så tycker inte att min fertilitet bör ha gått ner så himla mycket? Men det kanske den har. Är glad att jag börjar försöka nu iaf, och att jag inte väntade längre.
Ja det är väldigt drygt alltså. Har inga förhoppningar på ett plus men blir mest knäpp att det bara kan slå till. Första cykeln efter mini piller hade jag molvärk från ÄL till bim, men nu har molvärken med ilningar börjat på ÄL+8 liksom. Får se när mensen kommer.
Symtom för mig var:
Äl+ 10 = mensvärkskänsla under dagen på jobbet, högg i höger äggstocken på eftermiddagen och sedan riktigt obehagliga ilningar på kvällen när jag skulle sova. Temp låg på 36.67.
ÄL+11= temp på 37.03 visste och tog ett test. Visade svagt plus på predictor early. Fortsatta ilningar, lite ömma bröst.
Sedan på ÄL + 12 tog jag nya test där det hade stegrat och vågade på mig ett digitalt på kvällsurin vilket visade gravid 1-2.
Så för först på ÄL +10 började jag ana, och tempen bekräftade sen. Jag har aldrig fått sån molvärk och sådana ilningar innan. Detta var försök nr 2 för oss.
Det jag gjorde annorlunda denna gång var att ta tillskott av EPA glandin men har ingen aning om det hjälpte min slemhinna. Men gravid blev jag och kanske blivit utan dom också lycka till!!