BIM januari
Va kul, är också på cd19 idag! Vi har försökt i ett år :( hade mycket problem med att ens få igång mens o ÄL efter jag slutade med p-piller, tog fleeera månader.. inga barn sen tidigare! Såååå lång och tråkig väntan nu......
Va kul, är också på cd19 idag! Vi har försökt i ett år :( hade mycket problem med att ens få igång mens o ÄL efter jag slutade med p-piller, tog fleeera månader.. inga barn sen tidigare! Såååå lång och tråkig väntan nu......
Runt 28-31 dagars :) Jo vi har fått väldigt bra hjälp via privat gyn, kollar varje cykel hur mina ägg växer osv. Tog ägglossningsspruta på cd14 nu och hoppas på de bästa så får vi följas åt!
Man blir galen på alla falska symptom och känner ju minsta lilla i kroppen och hoppas de betyder nåt haha.. vilken dag fick du utslag på ÄL-test denna månad? :)
Runt 28-31 dagars :) Jo vi har fått väldigt bra hjälp via privat gyn, kollar varje cykel hur mina ägg växer osv. Tog ägglossningsspruta på cd14 nu och hoppas på de bästa så får vi följas åt!
Man blir galen på alla falska symptom och känner ju minsta lilla i kroppen och hoppas de betyder nåt haha.. vilken dag fick du utslag på ÄL-test denna månad? :)
Bisolvon är slemlösande och gör kvinnans sekret tunnare och därmed ska det bli enklare för spermierna att komma in. (Man tar 10-15 ml varje dag från mensens första dag fram till ÄL).
Vill understryka att detta inte är vetenskapligt bevisat men jag har själv blivit gravid en gång tidigare när jag testade detta så jag tänker att der inte testar att prova igen ;)
Äl+9. Ser ni något?
Äl+9. Ser ni något?
Ja precis det ska ju vara färgat och det är inte mitt, däremot brukar teststrexket inte lysa igenom på de testerna, och igår var det helt blankt. Men kan ju också vara supersvaga färgrester typ. Hoppas dock på väldigt tidigt plus haha, har molvärk nu faktiskt så hoppas att det inte bara är pms. Det test jag tagit är ett tidigt!
Ja ditt liknar ju mitt! Ser något svagt där också :) men som du säger, så svårt att få på bild, men är det något blir det ju starkare snart!
Oj men är det inte tidigt så är det ju häftigt att det visar redan nu! För du har den 9e? Håller tummarna för dig!
Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.
Jag tycker mig ändå ana nån jättesvag skugga, men det borde kanske vara starkare då om det är tidigt..
Kunde inte hålla mig så jag tog ett till test och nu känns det mer verkligt :)
Tempen sjönk ytterligare idag så mensen kommer nog närsom :/ grattis till er som hittills plussat!:)
Tips på graviditetstest som inte ger spökstreck men som inte är allt för dyra??
Jag har kört med Testlagrets stickor sen några år tillbaka och är supernöjd med dom. Jag får aldrig spökstreck och dom billiga också. Just nu har dom rabatt också på 10-pack och 20-pack. :)
Tempen var på 36.52 imorse. Tänkte direkt "snart kommer mensen" och nu har den tyvärr gjort det. Stolt över mig själv att jag inte tagit ett gravtest innan BIM haha... :)
Grattis till de som plussat i denna BIM-tråd, håller tummarna för er andra och hoppas att det blir fler plus <3
Väldigt. Hoppas att mensen inte kommer för din del! Oavsett resultat borde dagarna vara nära nu och den långa väntan över.
Okej. Då hoppas jag att du kan ladda och tagga till för nytt försök nästa cykel! Det är ju inte kört för att det inte blev nåt denna gång. Inte ovanligt att det tar 8-12 månader. Men man är ju så himla otålig!
Ska boka tid på tisdag. Men inom 10 dagar ska jag ha gjort kontrastultraljud och pratat med läkaren om provsvar. Så nu är vi i rullning! Läskigt. :)
Hur går de för dig? Har för mig vi var på exakt samma dag i cykeln :)
Åh :( jag funderar på att testa imorgon men jag vet inte om jag törs.... varje gång jag tänkt tanken att ta ett test tidigare cykler har mensen dykt upp haha! Jag tog ju ägglossningsspruta, har gjort tidigare men då fått mens på ÄL+10 och ÄL+12, imorgon är de ÄL+14.. får se hur jag gör, så jobbigt! Är ?nervös? varje gång jag går på toa!
Ja man blir helt tom när de visar negativt :( ja bim 3/1 uträknat efter när jag fått mens tidigare cykler, kan ju skifta nån dag hit o dit. Men har du mensvärk eller känner du att mensen är på g? :) har ett cb digitalt hemma, om ingen mens kommer imorgon testar jag på tisdag!
Och där kom mensen! Grattis alla som hittills plussat och STORT lycka till alla andra :)
Alltså MÅSTE man ha symptom, har inga alls förutom trötthet... vill verkligen att de ska ha tagit sig denna gång :(