• Hoppas96

BIM januari

Barbrastreisand skrev 2020-01-02 14:56:47 följande:

Tycker se något svagt! Har själv tagit (kunde inte låta bli) och tycker det liknar ditt.. Men läst att strecket måste vara i "färg".. kan ju vara att det är liksom teststrecket som lyser igenom på något sätt? Sen är det jättesvårt att få med det på bild när det i verklighet ser annorlunda ut.. Har du provat med testa-tidigt test?:)

Ja precis det ska ju vara färgat och det är inte mitt, däremot brukar teststrexket inte lysa igenom på de testerna, och igår var det helt blankt. Men kan ju också vara supersvaga färgrester typ. Hoppas dock på väldigt tidigt plus haha, har molvärk nu faktiskt så hoppas att det inte bara är pms. Det test jag tagit är ett tidigt!

Ja ditt liknar ju mitt! Ser något svagt där också :) men som du säger, så svårt att få på bild, men är det något blir det ju starkare snart!
  • Hoppas96
    Barbrastreisand skrev 2020-01-02 15:33:29 följande:

Blev knasigt med dubbla inlägg. Man kan alltid hoppas:) Mitt var ej ett testa tidigt, sa till mig själv att jag ska vänta in bim men vem försökte jag lura haha! Håller tummarna för oss alla i denna tråd !

Oj men är det inte tidigt så är det ju häftigt att det visar redan nu! För du har den 9e? Håller tummarna för dig!
  • Hoppas96

Tog ett nytt nu på eftermiddagen som jag tycker visar mer? Men fortfarande väldigt svagt. Fortsätter imorgon :)
  • Hoppas96

Känns som jag spammar med tester haha men tog ett vanligt test nu (tror jag? Ej känsligt asså) och fick detta. Ser något svagt så hoppas bara att det är något nu och inte skiter sig med missfall som förra månaden! Brösten gör svinont och har tjocka blå ådror på dem så känns som att något kan va på gång!
  • Hoppas96
    Mikkans skrev 2020-01-02 21:27:06 följande:

Upolösningen här är ju katastrof.. ser inga detaljer alls????

Vad tråkigt!! Både sambo ön och jag såg på armlängds avstånd här hemma dock inte starkt. Sen är min mobil kass också.. Så synd
  • Hoppas96
    Sofieelises skrev 2020-01-02 21:40:41 följande:

Ser, svagt rosa också :) vågar mig på ett grattis!!

Kul att du ser!! Tack, vågar inte riktigt ta det för givet än men hoppas sååå <3
  • Hoppas96
    EllaLo skrev 2020-01-02 21:48:15 följande:

Jag ser också något svagt, utan att behöva zooma in och leta!! Hoppas det blir starkare :D

Obalem skrev 2020-01-02 21:51:13 följande:

Ser något svagt! Hoppas de ökar :D

Tack tjejer!! Håller varenda tumme och tå som går här hemma haha och fortsätter testa :D hur går det för er?
  • Hoppas96

Dagens på bim-4. Sovit såå oroligt inatt, dels rädsla för nytt missfall och sen konstiga drömmar..
  • Hoppas96
    Barbrastreisand skrev 2020-01-03 07:09:46 följande:

Tog ett testa tidigt imorse, det har nog varit spökstreck på tidigare tester.. får vänta in några dagar och se om mensen dyker upp. Tempen har sjunkit liite men är fortfarande över coverline.

Jag tycker mig ändå ana nån jättesvag skugga, men det borde kanske vara starkare då om det är tidigt..
  • Hoppas96
    JenniferO skrev 2020-01-03 07:18:47 följande:

Jag ser stegring mot tidigare tester från dig! Ska nog också testa i eftermiddag och hålla mig resten av dagen, haha. Lycka till!

Barbrastreisand skrev 2020-01-03 07:24:04 följande:

Ja jag tycker också det men vågar inte hoppas, borde nog varit tydligare.. Men ser att dina tester blir tydligare och tydligare!!:D ååh hoppas!

Åh vad roligt att ni ser det!! Så spännande detta haha :D

Ja det är ju så jobbigt att behöva hålla sig haha men det är värt det om man ser något!
Svar på tråden BIM januari